Bábovka

Na bábovce je nejdůležitější forma, to si přiznejme. Díky kypřícímu prášku a cukru se to povede pokaždé, a když nikoliv, lžičkou se dá sníst vždycky. Co se týká forem, neměla jsem dosud příliš šťastnou ruku. Chtěla jsem menší, na takovou víkendovou bábovku pro dva až tři, nechala jsem si ji udělat u jedněch hrnčířů a neklaplo to. Vnitřní bodec má v sobě díru a tou bábovka krásně přetékála do trouby, v přímém přenosu to vypadalo jako modifikované Hrnečku, vař!
Pak jsem si dovezla od mužové babičky ještě něco jako kameninovou formu na beránka, ale je to nějaká kytka, no, moc důvěry to ve mně nebudilo, tak jsem to ještě nezkoušela. Takže když jsem v Norimberku uviděla tuto formu, bylo mi jasné, co si přivezu jako nejlepší dárek od babičky k narozeninám. Formu jsem za 18EUR zakoupila a slavnostně dovezla domů.
Ještě slavnostněji jsem upekla první bábovku. Ehm, bábovku. NEŠLO to vyklopit ani náhodou, takže lžičku a hurá do toho. Sice byla výborná, ale design byl fakt špatný. Stejně dopadl i druhý pokus. Když jsem k nám na návštěvu pozvala Iqbala s jeho novou paní (o tom později), usoudila jsem, že do třetice se to povést musí, nebo že to prodám na Aukru. Udělala jsem plnou dávku. A víte co? Povedlo se. Juchůů. Fotky viz níže. Ořechová bábovka samé ořechy a návštěva byla úplně paff (já taky).

Published in: on 5 dubna 2011 at 09:27  4 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/04/05/babovka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 4Napsat komentář

  1. mohu doporučit silikonovou. je hnusná ale neumí připejkat a konzistentně vede teplo.

    • ano, ano, ta forma je silikonova, proto me ty pocatecni nezdary trochu prekvapily…

  2. Detaily a diskusi o této aukci najdete na http://aukce-online.info/detail/aukce-online/aukro-cz-aukce/ , již přes 135 lidí zhodnotilo tuto aukci 🙂 a obrazkový návod na registraci.

  3. Není nad starou,plechovou,vypečenou, povede se vždycky, problém je jen tehdy, když se dá málo těsta a brzy to chci vyklopit. Stalo se mi to při vyklápění makové, ale těsta bylo jen tak na malý pléšek.Vzhledem k tomu, že můj nejmladší vnuk si mne spojil s bábovkou, peču je často.


Zanechat Odpověď

