Mrznu, tedy jsem

Tak máme za sebou cca deset mrazících vstupů v poláriu. Zatímco v sauně je plus sto, tady je naopak mínus sto. Konkrétně mínus sto dvacet (pět) stupňů Celsia. Komora, ve které mrzne, až se z toho lámou chlupy, má prostorově asi tak 2×2 metry a chodí se v ní dokola. Čtyři minuty. Pak šup ven, na kolo šlapat asi sedm osm minut a jedna procedura je za vámi. Toliko ve zrychleném popisu.
Realita je prakticky stejná, jen ty 3,5 až 4 minuty v mrazírně vám přijdou tak dlouhé, zejména první minuta a půl, že to vypadá, že na nás pan hlásič signálu zapomněl. Mám-li popsat pocity, které po mě těchto deset návštěv zanechalo, tak jsou to tyto: Mnohem lépe spím. Nikdy jsem nebyla velký spáč sedmi spáč, sem tam se vzbudím v pět a už nezaberu, ale díky tomuhle spím fakt mnohem lépe. Celkově se cítím dobře a jestli mě snad něco bolelo předtím, tak teď rozhodně ne. Po flowinu jsem byla obvykle celá rozlámaná, když jsem se šla zmrazit, tak celková únava se prostě nedostavila. Také to, že to má vliv na potenci, mohu, ehm, potvrdit.
Protože jste prakticky po celou dobu pod dohledem zkušeného personálu, po zdravotní stránce rozhodně žádný problém. Když jsme šlapali na kole, hlavní pan dozorčí nás nalákal na léto, kdy prý je mražení samozřejmě nejlepší a tělo je po těch čtyřech minutách odpočinuté jako nikdy… Tak to jsem na to v tom červenci fakty zvědavá.
Co nás nezabije, to nás posílí, nic nám nebylo a je nám líp, rozhodně to za zkoušku a za zážitek stačí a podzim ještě jednou…

(Naše Vaš Kancelář doplňuje: Celá tahle sranda stojí také dost zajímavé peníze. Těch 10 návštěv pro jednoho vychází zhruba na 3,5 tisíce peněz, tedy za manželský pár je to 7 „palackých“ což není zanedbatelná položka, navíc v době, kdy nám státním úředníkům zrušili FKSP. Ale co bychom neudělali pro své zdraví. Placebo je přece také lék.)

Published in: on 14 dubna 2011 at 14:48  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/04/14/mrznu-tedy-jsem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

