Jako v Americe

Asi. Nebo možná. Ale asi spíš ano. Jako v Americe, v nějaké prima show jsem si připadala v sobotu, když jsem se po duševním boji přihlásila na tříhodinový cvičící program Flowin day, který spolupořádalo fitko, kam to chodím každý týden cvičit. Proč si to myslím? Protože to bylo zábavné, trochu hlučné, bylo to akorát tak vyčerpávající a pořád se o nás někdo staral.
Leč zpět na začátek. Akce se konala v hala Tatranu Střešovice. Hale jsem okamžitě dala přízvisko Retro-hala, protože tam se zastavil čas. A když jsem byla na záchodku, usoudila jsem, že osmdesátá léta byla fakt divná, i když – nebýt jich, tak tam ta hala třeba ani nestojí. Šatna byla jedna pro holky, jedna pro kluky. U holek narváno, jak jinak. Místo skříněk jedna lavička a háčky na stěně a nazdar. Uvnitř tělocvičny rozestaveno cca 40 cvičících podložek, vepředu pódium na cvičení pro hlavního cvičitele a dva dost slušný repráky po stranách, aby to mělo grády.
Po úvodním slově následovala první hodina ve stylu basic – tedy to nejzákladnější, co cvičení může nabídnout, ovšem do důsledku provedené. Protože nikde nebyla zrcadla, byla tato nahrazena dohlížiteli. Asi pět borců nás cvičící obcházelo a kontrolovalo, zda dobře držíme záda, máme natažené nohy, když mají být natažené apod. Opravy a korekce byly velmi profi a pánové byli opravdu velmi milí (a pohlední, uznávám).
Po hodině Basic následovala přestávka a pak Flowin Pilates. Sorry – pilates je pro mě cvičení, které nemá hlavu ani patu. I přes to, že už mi to kde kdo vysvětloval, že jsem to byla asi 3x zkusit – je to prostě nuda, nuda, šeď, šeď, a tohle nebylo jiné, tímto se hlavní paní cvičitelce omlouvám.
Třetí část byla kruhový trénink. To si určitě pamatujete ze školy – několik stanovišť, na každém se dělá jeden cvik a za cca 40vteřin nebo minutu se pískne a všichni si o jedno vymění místo. Je to řekněme – zajímavé. V provedení Flowin je to ještě zajímavější a horší, zejména, když vám některý cvik fakt nejde, ale zato to trvá jen 40 vteřin, tak se to dá přežít. Zvládly jsme čtyři kolečka a byl konec.
Tedy ne úplný konec, ale cvičení bylo u konce. Pak byla ještě malá tombola o ceny a pak už jen ty společné šatny a nazdar bazar.
Fakt mě to bavilo. Líbilo se mi to a pominu-li ten Pilates (fakt sorry), tak do toho půjdu kdykoliv znovu. Neříkám, že bych to mohla mít každý týden, ale jednou za měsíc bych to dala. Tak sláva sportu a zdar tělocvičnám.

Published in: on 20 dubna 2011 at 15:03  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/04/20/jako-v-americe/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

