Srážka

Klasik praví, že setkání s blbcem bolí. Já dodávám – což teprve setkání s krávou. Ostatně posuďte sami…

Obvyklé setkání dvou kamarádek probíhá v lehkých, leč příjemných lžích, i když mnohdy je to pravda. Je třeba sdělit kamarádce jak VÝBORNĚ vypadá, že ZHUBLA, jaké má BÁJEČNÉ nové tričko/košili, účes apod. a pak to ještě chvilku probírat (neptat se, kolik to stálo) a pak se přehoupnout do civilního života (jak nám to jde v práci, kdo nás (tam) štve) a tak podobně.

Nejinak jsem si představovala naše setkání s kamarádkou Káťou. Pravda, bylo tu pár indicií, které mohly naznačit, že to bude stát za houby, ale od toho jsme lidi, abychom to ignorovali. Tedy – měla se ozvat začátkem dubna, leč nic, tak jsem ji začátkem května zavolala a na pátek jsme si dohodly schůzku. V cukrárně! Děs. Navíc mohla v pátek až v pět (nechává se vykořisťovat ve firmě). Čekala jsem na ni hodinu. Pak jsem dorazila do té cukrárny a šla si do fronty objednat. Dívám se, čekaje, kde je, ale nikde ji nevidím. Najednou stojí proti mně – ta holka s blond melírem byla ona. Dívala se pro změnu ona na mě jako bych ji vraždila babičku, že si objednávám bez ní.

OK, někdy se to hold stane. Tak jsme si zobaly ty svoje sacharidy schované ve zmrzlině a nevěřila jsem vlastním uším, co jsem slyšela. Dozvěděla jsem se, že je stará, šediví ji vlasy (proto ten melír), že se jí dělají vrásky na krku a povoluje kůže. Že nikoho nemá, a všichni chlapi ji vyprávějí o penězích. Že chce na pustý ostrov, za sluncem, že ji v práci vykořisťují a že maká jako divá od rána do večera. Myslela jsem, že dál to nemůže zajít, ten její depresívní výlev, pak se na mě podívala a řekla: „Ty jsi přibrala, že? Jak je to možné, když je tvůj muž takový hubeňour!“ a plácla mě do stehna. Krve by se ve mně nedořezal. Udělalo se mi nevolno a v hlavě se mi odehrály během vteřiny moje hodiny v tělocvičně, kde potím krev, hodiny doma, kdy si lámu kříž u jógy a úzkostlivě střežený jídelníček a fakt, že se do té šedé sukně za dva tisíce pět set korun už zase vlezu a málem jsem tu děvu opustila beze slova.

Zřejmě celá rudá jsem pokrčila rameny a vyslechla si, jak o svojí dovolené uběhla osmdesát kilometrů. Bylo mi to jedno. Přála jsem si být těch osmdesát kilometrů daleko a asi i hluboko. Nevím, jak jsem tam těch dalších 40 min vydržela ani co jsme si říkaly, vůbec mi na tom nezáleželo. Věděla jsem, že ji vidím naposledy ve svém životě.

Když jsme se rozloučily, musela jsem zavolat své krásné kamarádce Hanelle, aby mi řekla, že jsem krásná a jsem zhubla a chvíli s ní hovořit, neb jinak bych musela asi spáchat obřadné harakiri. Tak to bychom měly, Káťo, máš to odpískané.

Published in: on 12 Květen 2011 at 10:29  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/05/12/srazka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 8Napsat komentář

  1. WTF?!?! Myslela jsem, že ten zážitek vylíčený v onom telefonátu už ani horší být nemůže, ale evidentně může! Mor a neštovice na ní!

    • bylo to opravdu tak špatné…

  2. Chlapa nemá, tak došla k orgasmu jinak…

    • …ano, teď si to vybavuji – měla u toho rozšířené zorničky a zarudlé tváře…, takže teď už vím proč…
      DEKUJI

      • Rádo se stalo 🙂 Mně to došlo až po nějakých letech 😉 Ženské bez chlapa se na druhých, spokojených a nedejbože šťastných ženách uspokojují na několik způsobů, tak pozor na to, kdykoliv Vás nějaká poraní 😀

  3. potvrzuji. autorka tohoto blogýsku je krásná a štíhlá, ba posledních několik let neustále hubne a krásní, a její šedivá sukně je podobna šepotu květin.
    a jestli má někdo z prudy vrásky na krku a povolenou kůži kdesi, chodil bych se na něj do cukrárny dívat, jak mu to nesluší.

  4. oh, děkuji!

  5. Peti, nechci se zastávat té kr…, ale taky záleží na tom, jak dlouho Tě neviděla. Marně přemýšlím jak dlouho jsme se neviděly my dvě a jak bychom z toho vzájemného hodnocení vyšly. Musíme to už napravit a najít nějaký termín pro setkání, než budeme k nepoznání.


Zanechat Odpověď

