Poranění

Vraceje se v neděli odpoledne z chaty, obdržela jsem zprávu od svého mileného muže, že vyjíždí na kole si zajezdit, nebude doma dřív jak v sedm, ať nakoupím a uvařím večeři. OK. Tak jsem šla nakoupit, vymyslela jsem, co se bude vařit a šlapu si to pomalu zpět na metro, když v tom mě napadne mrknout na mobil ještě jednou a je tam nova zprava: Kdy přijedeš? Spadl jsem z kola, potřebuji tvoji pomoc. No nazdar. Hnala jsem metro a bus co to šlo a doma jsem objevila svého podřeného muže.

Jala jsem se vyjednávat, jak se bude rána čistit. Přála jsem si, aby byl malým klukem (jak věkově, tak výškově), abych mu mohla tu hlavu strčit pod vodovod, nasadit škrtící kravatu a řádně mu to vyčistit, ale jednejte s někým o tři hlavě větší a dvacet kilo těžším… No, nějak jsem to čištění zvládla, můj muž neumřel bolestí a došlo i na nějakou desinfekci, mastě a tak vůbec…

Naražená pravá ruka tedy nebyla rozhodně žádná výhra. Druhý den se ukázalo, co všechno je ještě naražené, takže muž navštívil lékárnu, tam ho paní lékárnice politovala, a prodala tovaru tak za tři sta z místa… Doma si to všechno namazal, zavázal a trpěl. Středně hlasitě. Hádám, že to bolelo jen jsem se na to podívala, v noci se moc nevyspal.

Dneska je pátek a je to dobré, abych to zkrátila… Ruka modrá až zelená, ty odřeniny (a jejich většina), které neztvrdly, se hojí a myslím, že ještě dva tři dny a pravá ruka se z toho vzpamatuje celkově.
Nejlepším radičem ohledně odřenin nám byl kolega Jakub, zkušený jezdič na kole. Tea Tree Oil, a sádlo, až se to začne vzpamatovávat. Myslím, že to zachránilo poměrně hodně a ani to moc neštípalo.

Takže poučení do budoucna – nenechat tělo, aby vytvořilo strupy, mazat, mazat, mazat. A řídit oběma rukama.

Published in: on 1 července 2011 at 12:25  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/07/01/poraneni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Přeju brzké vzpamatování, a jsem rád, že se vlastně nic moc nestalo.

    Teď mě napadlo, že při padání by mohlo mít výhodu takové to lehací kolo (rád bych si to někdy vyzkoušel), páč by člověk padal z menší výšky. Ale to jen tak mimochodem.

    Takže Martine, sílu a výdrž! 😎


Zanechat Odpověď

