Laserem cokoliv

Máme k tomu v rodině po ženské linii sklony – dělají se nám znaménka a různé pigmentové skvrny a kožní výrůstky a já nevím co ještě. Na slunko moc nemůžeme, protože hned zčervenáme, popř.se krásně osypeme. Na odstraňování znamének jsem byla už asi třikrát a pokaždé se výkon značně lišil.
Pominu fakt, že jsem si asi tak v osmnácti super velké mateřské znaménko na lopatce zatrhla při drbání se ručníkem po sauně a tím pádem byla extrakce životně nezbytná. Pak mi moje paní kosmetička řekla, že ta hrůza, kterou mám na krku, se měsíc co měsíc zvětšuje a je třeba ji odstranit, takže jsem šla k někomu, koho doteď nazývám řezníkem a to bylo fakt o ničem. Takže přišel okamžik rozhodnutí co s tím obličejovým výrůstkem, rozhodnutí bylo jednoduché – jde se do Askelpionu.

Tam je drahé všechno, zato mi to přišlo dosti profi. A taky že jo. Registrační poplatek 550 korun a děvčata na recepci se na mě smála jako divá. Totéž paní doktor, které jsem vyjevila svoje přání, ona mi vyjevila co se s tím dá dělat a za týden jsem šla pod nůž. Tedy pod laser. Vtipné bylo, že jsem se tentokráte ani nesvlékala ani nezouvala, prostě jsem se položila na lehátko, paní doktorka uchopila nějaký nástroj, já jsem obdržela brejličky, abych se na to nemusela dívat a za 3×10 vteřin bolesti, která šla ustát, bylo hotovo. Sestra mi to zalepila, předtím zasypala framykoinem a šla jsem.

Při výkonu se mě paní doktorka zeptala, zda si nechat i ty na těle, tak jsem jí ukázala dalších šest, které jsem už dlouho neměla ráda a dohodly jsme se na příští týden znovu. To na tváři se hojilo bezvadně, týden se sešel s týdnem a já přišla novu, tentokráte jsem dostala mezokain nebo novokain, takže bolela jen ta injekce. Postupně mi to vypálila, sestra zasypávala a lepila jako výrobní lince za 10minut bylo hotovo. Před prvním výkonem jsem podepsala informovaný souhlas, dostala domů papírové instrukce a tím to bylo odbyté.

Hojí se to velmi dobře, typuju to na malé jizvy, strupy se udělaly za tři dny, protože je to místech, kde se ta kůže pořád natahuje a smršťuje a po 10ti dnech jdu normálka na cvičení.

Na celé věci mě bavilo – že mě konečně nikdo neodmítl – což se mi na kožním stalo 2x, bo se s tím nikdo nechtěl zabývat, neboť to byly výrůstky nezhoubné a i když jsem to chtěla zaplatit, prostě jsem měla smůlu. Že to šlo rychle od první prohlídky k realizaci, žádné za tři týdny vás vezmeme. Že brali karty bez mrknutí oka a že se mnou někdo mluvil.

Tak nevím. Zdravotnictví zdarma už dávno není, ale nač si ho platím, zatím nechápu. Tedy chápu, ale hlava mi to nebere. Nicméně – pokud váháte, berte to jako inspiraci, je podzim, ideální čas, neboť potom nesmíte cca dva až tři měsíce na ostré slunce. Tak – laseru zdar.

Published in: on 29 září 2011 at 14:28  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/09/29/laserem-cokoliv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

