V autobuse

Strašně jsem se těšila, že se konečně vyloupne nějaká vtipná historka z autobusu nebo z metra, ale chyba lávky, doba je zlá, historky došly. Dokonce nedávno musela moje kamarádka napsat stížnost na MHD, protože na ni řidič křičel, že je kráva. Uznejte, to fakt jednoho naštve…

Takže nic laskavého to dneska nebude… Přiznávám, že i já se svým mužem mileným někdy hádám. A přiznávám, že to někdy není moc pěkné, je to obvykle zcela mimo zákony hádky a zcela to postrádá logiku. Někdy chápu ty ženy, co v amoku pobodaly svoje muže a naopak. Hádky, to je adrenalin, každá věta je jak červený hadr na býka v aréně. Ale když už se to nedej bože musí odehrát, tak doma. V kuchyni-obýváku mám svůj duševní výlev, ale je to doma, maximálně nás slyší sousedé odvedle. A to se říká kdovíjestli.

Nastoupím onehdy do nedělního odpoledního autobusu, sednu si, vytáhnu knihu a dám se do čtení. Po dvaceti vteřinách zpozorním, neboť na sedadle za mnou seděla nějaká dívka a cosi vyčítala svému příteli. To COSI mu vyčítala tak hlasitě, že to prostě slyšel celý autobus. Kolem nich prakticky nikdo neseděl (jen já), nestál a všichni drželi huby s prominutím a poslouchali, jak do svého přítele TEPE. Řeknu vám – to bylo peklo. Borec ji něco trpělivě odpovídal tichým mírným hlasem a ona ho dosti zvýšenou fistulí s prominutím jebala. Téma – co kdo do koho investoval (citově) a kdy se to komu vrátí. Vydržela jsem to dvě zastávky. Možná tři, nevím. Snažila jsem se to neposlouchat a číst si, ale fakt to nešlo.

Tak jsem se na ten „pár“ otočila a říkám: „Promiňte, slečno, jste v AUTOBUSE, děkuji vám.“ Slečna řekla: „Nemáte zač“ a ztichla. Sice se změnilo i ticho v autobuse, ale aspoň byl klid. Asi tak na minutu dvacet, pak si ti dva začali něco špitat, ale už to bylo věcné a o něčem jiném.

To, že lidé v autobuse telefonují, to je fakt blbé, ale hádat se takhle naživo, to je dle mého fakt moc.

Published in: on 14 Říjen 2011 at 12:54  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/10/14/v-autobuse/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

