Such a lovely day

Dnes je opravdu překrásný den. Je to jeden z posledních dnů, kdy sedím ve staré kanceláři. Během týdne se stěhuju do jiné kanceláře, k jiným, milejším a lepším lidem. Jakkoliv mám svoji práci ráda, každé ráno jsem umírala, že zase budu sedět na prostoru osm krát tři metry s někým, s kým si ráno a večer řeknu Ahoj.

Jsem tak strašně ráda, že si to neumíte ani představit. Můj život získal nový krásný rozměr, všechno je bá-á-ječné, příjemné a super. Nic není problém a den může mít třeba padesát hodin a naši můžou přijet na návštěvu ještě jednou anebo já nevím co, dneska to prostě neva. Tím pádem budou vánoční čas v práci opravdu příjemný.

Dneska vyrobím (upeču) nějaké zápisné a ať žije KANCL č.2.

Published in: on 5 Prosinec 2011 at 13:46  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2011/12/05/such-a-lovely-day/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Opravdu si to dovedu představit. Kdysi jsem byla přímo nucena spolupracovat s takovým v..em, že se mi zablokovala krční páteř a pět let jsem se z toho dostávala. Nakonec jsem odešla v rámci banky na jiné pracoviště, abych se ho zbavila. Takže denní Ahoj je ještě ta lepší možnost. Ale moc Ti to přeji, užívej si advent v novém


Zanechat Odpověď

