Pro korunu vrtat koleno…

… a to doslova! Naposledy, co jsem si nenechala vrátit korunu. Naposledy! Kašlu na to, na ty kyselé úsměvy, když si tu korunu vrátit nechám a ten úšklebek, když řeknu „to je dobrý“, když platím 49 korun a dám ji pade. Nikdy více. A víte co, prodavačky jedny pitomý? Můžete si za to samy!

Ostatně posuďte sami (vy, všichni, čtenářové moji) – Jsem v obchodě, platím útratu padesát devět korun dvacet, na kase naskočí šedesát korun. Vím naprosto přesně, že mám v peněžence těch padesát devět korun. Před pokladní je pečlivě spočítám. Hm. Padesát devět. Hm. Baba stojí, mlčí, čumí na mě jako PUK. Ehm, osmělím se, nemohla bych vám dát padesát devět? Baba stojí, čumí a mlčí. Já mlčím taky. Mám někde v tašce další tisícikorunu a fakt se mi nechce mi ji rozměňovat. No, povídá ženská, víte co, já to mám na pokladnu, to nevím, jak bych… to vyúčtovala… A stojí. Já stojím. Váhám. Mám ji to mrsknout a odejít? Mám říct, že to stojí jen padesát devět dvacet a že to je prostě jen zaokrouhlené? Jsem nasraná a čekám, co bude. Baba stojí a čumí. Rezignuji. Vylovím tisícovku, baba mi bez mrknutí oka vrátí a já, nasrané jako nikdy, odejdu. Naposledy, naposledy, co jsem někde nechala nějaké blbé dýško. To mi za to nestojí.

Jasně, koleno by si pro tu korunu nechaly vyvrtat! Jsem unavená tím, že na stravenky nevracejí, že na poukázky do fitka musím připlácet 10%, protože to těm provozovatelům prostě strhnou, tady pět korun, tu něco, tady něco a co já? Dobře si pamatuju, jak každou korunu navíc pokladní přendá do zvláštního šuplíčku, moc dobře to vždycky vidím. Bože, tak to nemůže jednou přendat zase zpět? Ukázat trochu dobré vůle? Abych nebyla tak strašně nasraná?

Ach jo.

Published in: Nezařazené on 26 Březen 2012 at 10:53  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/03/26/pro-korunu-vrtat-koleno/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 4Napsat komentář

  1. Měla jsi platit kartou, to by ji nasralo ještě víc, a naúčtovalo by se přesně 59,20

  2. baba je nejen nezdvořilá ke klientovi ale navíc nedovzdělaná. 59,20 se má zaokrouhlit samozřejmě DOLU – neb u hotovostních plateb zaokrouhluje se matematicky, tedy do padesítníku dolu a teprve od 51 halířů nahoru.

  3. U malých částek kartou platit nelze, dokonce jsem v jednom obchodě viděla – kartou až od 2000,- Kč, tak to byl vrchol. Asi to bylo v Bene, tady jsou óbr kreténi. Ale taky jsem korunu nechávala a už nenechávám. Jsem důchodce a teď poslanci rozhodují jestli nám měsíčně přidají 100,-Kč nebo nic. Možná že ještě i důchody zdaní. Takže souhlasím, Peťko, nedávat!

  4. dobrý den,
    náhodou jsem sem zabrousil při hledání informací, zda se má dle zákona zaokrouhlovat i při bezhotovostních platbách. Znám jednoho obchodníka, říkáme mu žufan😀 …zcela suverénně zaokrouhluje konečnou cenu nákupu i při platbě kartou. Osobně jsem se s tímhle u nikoho jiného nesetkal, vždy mi byla při platbě kartou účtována přesná cena i na haléře, jen u žufana jsem se pokaždé musel ozvat. Sice mě vraždil pohledem, ale potom cenu účtoval přesně bez zaokrouhlování.
    Nenechte si to lidí líbit, pokud se setkáte taky s nějakým takovým vyčůránkem a stůjte si za svým.

    Hezký den


Napsat komentář

