Jde to rychleji, než jsem čekala

Přiznám se, že jsem si myslela, že k níže popisované skutečnosti dojde tak za 40 let. A ejhle, je to tady. Hned vysvětlím.
V práci jsem obdržela pokyn, že si mohu koupit telefon jaký chci. Tentokrát žádné omezení body, cenou a já nevím čím ještě. Prostě něco si vyber a my ti to koupíme. Fajn. Ale teď – babo, raď. Tedy ne báby, ale svých kamarádů jsem se zeptala, co by si jako vybrali oni a co by mi asi tak poradili. Protože probírat se novinkami na netu mi přišlo, jako bych požádala moji babičku, aby si vybrala nový mobilní telefon. A stejně tak jsem si i připadala, protože to, co používám teď – nějaká Nokie NevímČísloAniJméno, to je oproti současným mobilům něco jako psací stroj. Takže co teď. Vzdát to anebo to vzít jako výzvu..?

Vzala jsem to jako výzvu, ostatně proč ne. Ostatně i moje máti musela v práci přejít z psacího stroje na počítač, z děrných štítků na osobní počítač, tak si ten pocit vyzkouším taky, ostatně nějakou tou technikou jsem když už ne odkojená, tak aspoň jsem v tom tak nějak aktivně žila.
Kámoši a jejich doporučení byla ovšem brilantní – Kup si co chceš mluví za vše. Je to jedno, říkali jiní. No, takhle by to nešlo, že ano. Trochu jsem zatlačila a ejhle, najednou tu byla Nokia Lumia (když chceš být cool a in) (no, jak kdy, abych pravdu řekla). Také kolezi v práci říkali, že je to dobrá volba, a kdyby si mohli znovu vybrat, vybrali by si toto. OHO. No jo, ale realita je realita, a tak jsem zavítala do nějaké mobilní prodejny zjistit, jak to vypadá, jak je to velké, těžké a jestli nejsem alergická na dotykovou obrazovku a co jako to intuitivní ovládání. A šlo to.

Pravda, je tu jeden vtipný zádrhel – píšu deseti, a když píšete deseti, vytrénují vás ve škole tak, že nevíte, kde je které písmenko vizuálně na klávesnici, ale víte to jen automaticky pocitově v hlavně. Jestli rozumíte co myslím. Takže když jsem si na počítačové klávesnici zkoušela psát smsku, trvalo to nepoměrně dlouho než ji napsat na klasické mobilní klávesnici nebo na počítači jako takovém. Trochu schýza, uznávám…

No, ale blbý kdo dává, blbější kdo nebere, takže jsem slečně na recepci nahlásila, že chci toto a jupíí, už to mám na stole. Dneska přijde borec IT support a „zapojí“ mi to (nejptejte se, proč si to nedělám sama, fakt nevím). Tak jsem na sebe zvědavá a těším se, že konečně budu mít svůj foťák. Příruční.

Published in: on 4 Duben 2012 at 17:15  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/04/04/jde-to-rychleji-nez-jsem-cekala/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Peto, presne vim, o cem pises :o) S tema vsema deseti. Dostala jsem dotykovy Samsung Ace a mam stejny zazitek. Po par smskach uz pisu docela rychle. Barca :o)


Napsat komentář

