Kytice za hubičku

Nechtěla jsem o tom psát, když jsem byla vytočená do morku kostí, ostatně na věci, které nás serou, je tu zcela jiný web (a mluví mi z duše). Nakonec se celý květinový příběh vyvinul do pěkné pointy, tedy tady je.

Pracuju na Proseku, to je prdel Prahy jako když vyšije. Není tu nic. Jen Billa a v ní je květinářství. Je to nějaký řetězec, neptejte se mě který. Moje babička (od máti) se jmenuje Boženka a má svátek v únoru a moje máti má v únoru zase narozeniny (letos dosti kulaté). Tak jsem jim chtěla koupit kytku. Do Olomouce bych stejně přijela pozdě, nechtěla jsem jim to kupovat na nádraží, tak jsem to šla koupit do té Billy.
A jak to vypadalo? Utrpení. U-tr-pe-ní. Proč? Posuďte sami:

Dobrý den, chtěla bych dvě kytky, jednu za stovku, jednu za tři stovky.
Aha.
No, chtěla bych něco netradiční.
Aha, z čeho to chcete?
Z karafiátů.
Aha, takže ne netradiční, ale klasika..

A to bylo všechno, co jsme si prakticky řekly. Protože ta ženská vytáhla z váhy tři karafiáty, flákla je na ten balící papír, dala k tomu kus listu, zavázala to dole nějakou umělohmotnou stužkou. Pak vzala z jiné vázy pět karafiátů, flákla (jak říkal můj děda – jako kurva s děckem) jimi vedle těch prvních, dala k tomu dva asparáty, zavázala to dole umělohmotnou stužkou, řekla – 450 korun, zabalila to do dvou papírů a nazdar.

Bože.

Já jsem tam stála, prakticky neschopná slova, dala jsem ji ty prachy a odešla jsem. To jsou služby, to je přístup k zákazníkovi? Takže co? Takže – už nikdy více!! A měla jsem být víc asertivní a měla jsem jí to tam nechat! Řeknu vám – byla jsem fakt otrávená a když jsem to mamce a babičce dávala, trochu jsem se v duchu styděla, protože to fakt nevypadalo nic moc…

Minulý týden jsem šla navštívit svoji kamarádku Hanku, které šiju záclony a závěsy, a která má se svým báječným mužem Vladimírem malého tři týdenního chlapečka Míšu. Takže tam se fakt nějaká květina hodila. V podchodu metra se nachází jiné květinářství, které je pěkné a květiny jsou z Holandska a vypadají poměrně svěže, když kolem nich chodím do práce a tak jsem usoudila, že by také mohlo dostat svoji šanci. Přišla jsem tam, Dobrý den. Dáma odpověděla Dobrý den s ruským přízvukem. Chvíli jsem tam tak trochu bezradně stála, protože jsem nechtěla nic voňavého a přemýšlela, coby se asi tak hodilo. Načež se mě dám zeptala, co si přeji. Vyjevila jsem jí situaci a co ona jako na to. A hned tu byl nápad, rada, porada. Máme růže za patnáct (nakvetlé, ne poupata), já vám to zavážu do malé kytičky, to budete mít za sto pět korun, dám vám jich tam sedm. Ve váze ještě týden vydrží, nevoní a bude to pěkné. Z její ochoty (ale příjemné) se o mě po minulé zkušenosti pokoušely mrákoty. Vybrala pět žíhaných, dvě červené, uvázala ale fakt hezkou malou kulatou kytku, růže vypadaly opravdu skvěle a ještě ani nedržkovala, když jsem neměla drobné a promtně skočila toho Palackého proměnit naproti do pekařství.

Byla jsem hodně spokojená. Při darování kytka vypadala skvěle, ve váze ještě lépe. Konečně se mnou někdo mluvil, vyšel mi vstříct a byl ochotný. Takže je jasné, kam příště. Při chvilce čekání na drobné jsem prohodila pár slov s dámami čekajícími ve frontě za mnou, shodly jsme se, že to květinářství „nahoře“ je fakt otřesné a zda „dole“ je to super. No však oni si to lidi řeknou…

Published in: Nezařazené on 24 Duben 2012 at 09:34  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/04/24/kytice-za-hubicku/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. No, ve Zlíně v Kauflandu podobné zkušenosti, když už jste si na tu kytku sáhla, tak si ji musíte vzít. Naštěstí jsme tu anturii měli v úmyslu vzít, ale příště už někam jinam.


Napsat komentář

