Tapetování

Jistě, jistě, jistě – v posledním článku jsem odstavec o nové tapetě a tapetování napsala jakoby to bylo něco, co se dá udělat s prstem v zadku, taky to tak skoro i vypadalo, ale jen skoro. Tak nejdřív ta tapeta. Slečna designérka s rozhledem vybrala několik návrhů, v nichž například byla londýnská firma vyrábějící tapety, standartní tapetáři a designoví tapetáři. Čeští designoví tapetáři. Maje srdce bijicí pro tuto zemi, a tedy hlavně proto, že se mi líbily, brala jsem české tapety, uděláme vám je na míru.

Super.

Ehm. Tak trvalo to cca pět měsíců. Pravda je, že mezitím byly svátky, pak se pokazil ten stroj na výrobu tapet, dělali jsme dvoje ladění barev, kdesi-cosi, takže se to trochu protáhlo, ale 10.května jsem je měla doma a teď, kdo to nalepí.
Vzhledem k tomu, kolik ten zázrak stál, a také proto, že jsem fakt nikdy nikdy netapetovala, jsem rozhodla, že by bylo dobré, kdyby to nalepil odborník. Nebo tak něco. Dostala jsem tip od kámošky, které borec nalepil tu jejich sakra drahou italskou tapetu (kam já se hrabu se sakra drahou českou tapetou), tak jsem si říkala, že to nebude žádný nímand a předběžně jsem mu zavolala. Ale jistě, nebude to problém, až to budete mít, zavolejte a domluvíme se.

Paráda.

Píšu paráda proto, že jsem předtím zavolala do tří tapetářských firem. A UŽ TO NIKDY NEUDĚLÁM. V jedné firmě je to nezajímalo vůbec (no, na 9m2 si hold na dovču nevyděláte), v jedné firmě měli děsně hysterickou ženskou na telefonu (COŽE, VY jste to napenetrovala? ALE to se MUSÍ oškrábat, no to tak nejde, KDE bydlíte), v další mi řekli, že na to mají paušál dva a půl tisíce korun a tak dál a tak vůbec. Doporučený borec se tvářil jakože dost vklidu a tak jsem jakože dost vklidu byla i já.

Tedy – do doby, než jsem mu zavolala, že UŽ tu tapetu mám a co s tím teda uděláme. Následovalo asi toto: No…, víte co…, já tedy jako příští týden vůbec nemůžu (do ničeho jsem ho nenutila),… no a, asi až ten další, no, v pondělí, to by šlo. Kde bydlíte? (Na Kamýku). Až tak daleko? Ale to je děsně daleko. No, a kolik toho máte? (9m2) no, podívejte, to je teda fakt dost málo. A na čem to máte? (na panelu, zapenetrované)… Aha, aha, to by se tam muselo něco dát, pod to, když máte tu papírovou tapetu. A nechce si koupit vlísovou? (Ne). No, víte co, to je fakt málo a daleko. (Hm, takže chcete říct, že by bylo lepší, abych si to udělala sama?). No, to by bylo nejlepší! (aha, tak děkuju a nashledanou). SHIT!

A tohle je, přátelé – Kapitalismus opravdu lidskou tváří. Všimněte si, že jsem borce nelimitovala časem, penězmi, dobou trvání práce, ničím. Prostě jsem chtěla někoho, kdo to pěkně nalepí. Musím říci, že jsem byla vytočené jako nikdy. Osobně uražená, dotklo se mě to, a vůbec jsem nevěděla, jak dál. Pak jsem si vzpomněla svoji kamarádku Andreu (ta bude svatá, rekonstruují celý byt), která využila server nejremeslnici.cz. Jak tvrdí klasik – tonoucí se stébla chytá – našla jsem si stránku, podala inzerát a děj se vůle Boží. A ejhle – během pěti hodin jsem měla pět slušných nabídek s různou cenou, prověřených i neprověřených borců a vpodstatě ochotných lidí mi tu tapetu teda nalepit. Vybrala jsem jednoho, v úterý přijde a jak to dopadlo, napíšu příště.

Naše Vaše Kancelář pro jistotu doplňuje ilustrační fotografie.

Takto vypadá stěna před

A zhruba tohle bude aplikováno:

O výsledku budete jistě informováni velice brzy. Doufáme, že se to obejde bez obětí na životech. Protože jestli to ten kokot zmrví, tak ať si mě nepřeje…prostě to strhnu ze zdi, rozšlapu a roztrhám na malinkaté kousíčky a zeď polepím plakátama zpěvaček Samanthy Fox, C.C.Catch a Sandry – bohyněmi mladických vlhkých snů.

Published in: on 14 Květen 2012 at 19:29  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/05/14/tapetovani/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. tohle je FUCKT super.
    na takovýchto lidech (myslím tím paní zadavatelku) stojí ekonomika každého prosperujícícho státu. bohužel jich je míň než procento.


Napsat komentář

