Tráva II

Na četná a nesčetná přání píšu tedy, jaké bylo celé rozuzlení kauzy Tráva – Dopis paní místostarostce. Bylp to rozuzlení veskrze pozitivní, až jsem to skoro nečekala. Hned ten samý den mi odepsal pan starosta, že mi děkuje za podnět, že o tom s paní místostarostkou mluvil a že o tom problému ví. Prima, říkala jsem si, až, že se o tom ví.

Následující dva dny nedělo nic. Do středy ticho po pěšině, tak jsem napsala, že děkuji za odpověď, ale že bych ráda slyšela názor hlavní aktérky. A paní se ozvala. A komu čest, tomu sláva a klobouk dolů. Byl to dlouhý e-mail, ve kterém mi vysvětlila, že nechala celou věc prošetřit. Ukázalo se, že firma na práce najatá zahájila svoji činnost o tři týdny později a nevhodnými stroji. Takže přiznání pochybení. Pak také dodala, že to není někdy jednoduché vyjít veřejnosti vstříct, protože zároveň dostává dopisy od občanů, že nechtějí krátké trávníky, ale že chtějí kvetoucí pampelišky a sedmikrásky. Vida, vida.

No, a co mě dostalo do kolen úplně, byla studie a konzultace, kterou si nechali vypracovat (nebo nějaký posudek to byl) od Vysoké školy zemědělské ohledně problematiky délky trávy. Fakt – čím delší tráva, tím lépe zadržuje vodu, a také lépe odolává přívalovým děšťům se mi docela líbil (i když ta naše polosuchá by neodolala skoro ničemu, mezi námi).

Tak jsem tedy napsala, že děkuji za vyčerpávající odpoěď, že oceňuji úsilí, které se této problematice věnuje a říkala jsem si, že dobrá, dobrá, nekašle se na to, ale jak praví klasik – líná huba, holé neštěstí.

Tráva je posekaná, v sobotu došel borec s ruční sekačkou-strunovkou na zádech a posekl i ten zbytek a tak to vypadá jakž takž. Pomalu obráží ta růže, co ji nějaký chytrák posekal i s trávou a moje okrasná tráva už se taky dává do pořádku. Takže mír až do příští války…

Published in: on 10 Červen 2012 at 17:43  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/06/10/trava-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

