Na poslední chvíli

Ano, ano, uznávám, prodloužený víkend přišel nečekaně rychle. Pod slibem, že rozhodně někam pojedeme, jsem nosila v hlavě tak trochu ten Sněžník. Doma jsem to také nahlásila a tak manžel tři dny vykládal, kam zase (na ty pískovce) pojedeme. Jenže se mi to časem rozleželo v hlavě a Sněžník jsem opustila a říkala si, co takhle Babiččino údolí. Je to krásné, je to malé a malebné, pojďme se podívat, co nám kraj může nabídnout. Nic, přátelé, zhola nic. Zejména pak ne na poslední chvílí, že ano. Navíc ubytování bylo stylem – lůžko z roku 48 za tři sta pade a záchodek na chodbě, asi. No, nic pro mě. Po té, jsem během dopoledne oslovila snad prakticky všechny v úvahu možné a přicházející pensióny a hotýlky, jsem to vzdala.

Mezitím jsem zavolala svému starému dobrému kamarádovi Kristiánovi, jestli by on neměl nějaký nápad, ale taky z něj nic kloudného nevypadlo a tak jsem zalovila na mapě a usoudila, že Brdy jsou dost blízko na to, abychom tam za hodinku autem dojeli, pojezdili kraj, něco málo prošli vojenských lesů a zase se rozumně vrátili domů. Ejchuchu juchuchů našla jsem poslední volné rozumné ubytování tady, na booking udělala rezervaci a oznámila to svému drahému muži. Byl překvapen. Říkal, že se mu to zdá od Sněžníku dost daleko a kdesi cosi. Uvedla jsem věci na pravou míru, vysvětlila co a jak a proč a odešla do knihovny půjčit nějaké mapy. Zlatá knihovna. Dvě mapy. Průvodce veškerý žádný, což je vlastně logické, proč vydávat průvodce po oblasti, kam se ještě nedávno nesmělo ani omylem…

Večer jsem nás sbalila, nakoupila nějaké suroviny pro případ, že se nebude dát kde najíst, když budou ty dny volna a druhý den ráno v deset jsme vyrazili do Hořovic… přes Točník a Žebrák, abychom si konečně zapamatovali, který je který. A jaké to tam bylo, o tom příště…

Published in: on 9 Červenec 2012 at 14:24  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/07/09/na-posledni-chvili/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Pokud jsi ještě neviděla, rozhodně musíš navštívit výstavu Europa Jagellonica v Kutné Hoře (http://www.europajagellonica.eu/) a při té příležitosti prochodit centrum a dát si kávu (vacuum pot) v Kavárně na kozím plácku


Napsat komentář

