Mezi dvěma dovolenými

No, nevím, jestli to bylo ode mne mazané nebo podlé, ale byl to fatk – po týdnu dovolené jsem se vrátila do práce jen proto, abych v ní právě tak ten týden přežila a pak na 14 dní odjela se svým drahým mužem na opravdovou velkou společnou dovolenou do Polska.

Říkala jsem si – týden na přelomu července a srpna, okurková sezóna jako když vyšije, ve středu nebudu mít do čeho píchnout. No, spíš – nebudu vědět koho zapíchnout dřív, aby mi dal pokoj, myslela jsem si takhle ve středu odpoledne, když jsem zrušila kadeřnici Marcelku, a že tohle já fakt nedělám… Prostě a jednoduše jsem malaka jako barevná a nevěděla, kde co hasit dříve. Pominu fakt, že moje šéfka pro mě nehla ani prstem, ale když máte asi tak sto kilo nadváhu, tak vám nějaké hnutí prstem nepřijde ani na mysl. Pominu fakt, že moje ex-spolusedící kolegyně chodila domu asi tak v půl čtvté a to si byla mezitím ještě pět krát zakouřit… a pominu fakt, že mi můj NplusJedna nadřízený stále neschválil zvýšení platu, sakra…

Zařizovala a vyřizovala jsem milion dvacet věcí a doma jen sem tam hlesla něco o tom, že na tu dovolenou rozhodně odjedeme, neboj, naplánové to skoro je, a bude se ti to líbit. Nakonec jsem tomu věnovala čtvrtek odpo (asi tak od půl paté do půl šesté) a pátek odpoledne, když z kanclu vypadli už prakticky všichni, kdo měli zdravý rozum a aspoň malou vidinu volného víkendu. Sjednala jsem nám cestovní pojištění, první ubytování v Polsku, takové z nouze-cnost-ubytování v Adržbachu (kde jsme naši dovolenou začínali) a šla si koupit nějaké kalhoty-šorkty-nevímco na volný čas, abych měla v čem po těch horách štrádovat. Domu jsem přišla poněkud vysílena, abych řekla pravdu.

Mezitím můj muž dojel vlakem do Olomouce, od mého tchána (svého otce) vyzvedlu Járu – Toyotu Jaris, 1.1 TDI (prostě typický vůz na cesty, našeho věrného společníka v Itálii) a v sobotu s ním šťastně a bez nehody dojel do Prahy. Uf.

Ještě v sobotu dopo jsem byla nucena vyřešit pár pracovních e-mailů, v nedělí jsme se jakž takž sbalili a vyrazili kam?nahoru!, do Teplice nad Metují. Kraj je to krásný – nic tam není, zato příroda uchvacující. A jaké to bylo, o tom příště, slibuju : )

Published in: on 10 Srpen 2012 at 20:13  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/08/10/mezi-dvema-dovolenymi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

