Jak to jde

Souhlasím se svým kamarádem Vladimírem, že internet a povšechna jiná média jsou plná různých negativních článků a čtení o těhotenství. Prakticky se to nedá číst. Jednak když to píšou ženské, tak to začíná ČAU HOLKY, a to fakt není nic pro mě, je to plné chyb, a subjektivních Jedna paní povídala, anebo jsou to nějaké podivné články připojené k webu, který prodává vitamíny apod.

Nezbývá tedy, než něco subjektivně pozitivního napsat sama. Abych řekla pravdu, kdybych nevěděla, že jsem těhotná, tak ani nevím, že jsem těhotná. Je mi fakt dobře (cca 18 týden), lehce tloustnu, a to je asi tak nejhorší „syndrom“, který mám.

Nejlepší na tom je, že jsem nikdy nebyla majitelkou velkého poprsí, ale v tomto stavu je to fakt luxus. To je lepší než nejlepší plastická operace. Tak pěkné a plné tvary, to je sen mnoha laserových studií a jejich klientek. Dobré také je, že díky prokrvení orgánů je skvělý sex. A chuť na něj. Jste nevěděli, co? Prostě – když se daří, tak se daří. (Chudák manžel.)

Žádné další chutě nemám, někdy trochu slzím u dojemných zpráv (bez ohledu na to, jestli jsou to zprávy na CT1, Nově nebo dojemný příběh v Česko-Slovensko má talent), chodím do jógy pro těhotné, s kamarádkou na hodinové procházky vlnitým terénem a vůbec se snažím chodím dost pěšky a snažím se být v dobré náladě, což se mi v práci nedaří vůbec, ale vůbec.

Nejhorší jsou řeči kolem – od ostatních UŽ S DĚTMI, od ostatních UŽ S ODROSTLÝMI DĚTMI a od všech ZKUŠENÝCH. Ach jo, z těch všech rad mi jde rada kolem. A z těch řečí. BOŽE. A to je jen začátek…

Nicméně – zatím vše dobré a těšíme se na ultrazvuk. Doma (samozřejmě) vznikly dva tábory – já říkám kluk (a všechny moje kamarádky souhlasí), můj muž říká holka:- ). Musím ještě vyvolat uzavření sázek, ať je ten příští týden napínavější. Dám vedět…

Published in: on 1 Říjen 2012 at 13:09  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/10/01/jak-to-jde/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Peti, přestože patřím k těm zkušeným s odrostlejšími dětmi i vnuky, nebudu zveřejňovat žádné zkušenosti. Každé těhotenství je jedinečné a to je na tom to krásné. Jinak termínově je na tom naše dcera asi podobně jako Ty, jakýsi ultrazvuk už máme, genetesty OK, pohlaví ještě neznáme. Tak se drž!


Napsat komentář

