Sázka

Vsadit se s mým mužem, zda to bude kluk nebo holka, chtělo trochu přemlouvaní a mužské ješitnosti a také vhodně vybrat předmět sázky. Nakonec se předmětem stala večere ve vietnamské restauraci v Anglické ulici v Praze. Mooc pěkný podnik, dobré je tam všechno a kdo vyhraje, ten platí.

Rozložení bylo následující – můj muž tvrdil, že to bude holka, já jsem tvrdila, že to bude kluk. Taky to říkaly všechny moje dětné kamarádky a všechny starší ženy v okolí.

V pátek jsem šla na ultrazvuk k Apolináři. Pravda, zpanikařila jsem moc brzy a místo oddělení Ultrazvuk jsem vlezla do oddělení Monitory, ale zakrátko se vše vysvětlilo a nalezla jsem správné místo, dokonce mě tam měli i zaregistrovanou a tak řekla paní recepční – Počkejte si před dvojkou a tak jsem si sedla a čekala. Protože bylo ráno a Apolinář je fakultní zařízení (je k tomu lékařská fakulta), probíhal právě výcvik mediků. Do každé kabinky byli přiděleni dva, já jsem dostala bělocha a černocha  (byl fakt úplně úplně černý jako bota).

Za necelých pět minut jsem šla na řadu, borci se mnou. Boty nechat, kalhoty na půl žerdi, položit, nagelovat břicho a jdeme na to. Na otázka, zda chci znát pohlaví jsem odpověděla, že ANO, bo máme doma sázku a než jsem se nadála, říká paní asistentka, no, tak to jste vyhrála, je to KLUK, tady vidíte pindíka, to se fakt nedá splést. A to bylo taky naposledy, co jsme ho viděli :- )

Chlapec po celou dobu vyšetřování prováděl různá alotria, otáčel se jako na obrtlíku, ukazoval nám nohy, hlavu, zadek, a tak podobně, takže zaměřit srdce nebyla žádná prnkačka, ale nakonec se povedlo i to. Dostala jsem zprávu, utřela si břicho, rozloučila se s pány mediky (ten černý v přítmí, které ve vyšetřovně panovalo nebyl prakticky vidět) a šla jsem zatelefonovat svému muži, že jsem vyhrála!

Takže je to kluk, spousta diskriminační radosti na všech stranách.

Published in: on 17 Říjen 2012 at 15:27  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/10/17/sazka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 3Napsat komentář

  1. Takze mne to do telefonu nereknes ale na web to hned povesis.
    HA!
    jak proradna intrika!🙂

  2. ještě bych tu sázku nekasíroval, usuzovat pohlaví podle ultrazvuku má jen o málo menší chybovost než házení mincí.
    lidské tělo, kvalita přístroje, a záhyby pupeční šńůry – dovedou vytvořit dojem zdatného pindíka i tam kde se nenachází.
    bez genetiky nebo božího světla je nahlížení pomocí ultrazvuku jen velmi orientační.

    • pan manzel odpovida:kdyz se nakonec ukaze, ze jsem mel pravdu, tak si manzelku zkasiruji zase zpetne. bude to situace win-win, protoze si dame dva prima obedy🙂


Napsat komentář

