Obtíže

Musím říci, že jediné obtíže, které zatím mám (cca 5.měsíc) jsou rázu čistě provozního – mám pořád žízeň (voda, voda, voda, rooibos) a tím pádem se mi chce pořád čůrat. Píšu čůrat, ale myslím chcát. Vím, neměla bych být sprostá…, ale nedá se to lépe pojmenovat. Potřeba je TAK naléhavá, že mi je úplně,  ale úplně jedno kde. Záchodky v metru mám zmanagované od Proseku po Kačerov, ve městě jsem hotová záchodková mapa.

Nejlepší a nejhorší je prevence – vidím, že to někde jde, tak jdu. Navíc při ceně pět korun za použití toalety si připadám jako gambler, který do stroje hází peníze, vidí, obrázky, ale to je asi tak všechno. Jestli to takhle půjde dál, s některými dámami, vybírajícími pětikorunový bakšiš, si budu za chvilku tykat…

Ano, vím, kdybych byla doma, tak s tím problémy nemám, ale doma jsem, ne teda zatím pořád, protože chodím do práce (nevidím jediný důvod, zatím, proč bych neměla), takže docela cestuju, ale doma to není o nic lepší, akorát ta hygiena a toaletní papír jsou v jemnějším vydání. Pravda, můj muž coby delegovaná nákupní síla pro toaletní papír a zubní pastu se mě nedávno ptal, co s tím toaletním papírem dělám – JESTLI ho náhodou neházím do záchodku, bo nám poněkud stoupla spotřeba, ale myslím, že to se časem ustálí. (Bo se mě také ptal, co dělám se zubní pastou, že ji kupuje prakticky pořád, jestli ji náhodou neplivu do umyvadla…)

Nejnapínavější chvilky jsou samozřejmě během kino-představení, ty dvě hodiny, to je tak max, co dám, nedej bože, když jsou dlouhé reklamy. Doufám, že toho nového Bonda přežiju bez úhony.

Odborná literatura říká, že to časem přejde, protože miminko se posune nahoru, a nebude na ten močový měchýř tak tlačit, ale hádám bude potřeba trochu více plodové vody na výměnu, takže to vidím v tomto směru docela skepticky…, ale znáte to – pro děti cokoliv…

Published in: on 22 Říjen 2012 at 11:48  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/10/22/obtize/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 4Napsat komentář

  1. Ah, spotřeba toaleťáku… Muž si rychle zvykne, když uvidí, kolik hygienických materiálů teprve spotřebuje dítě.

    Pořád se ještě těším na další články o dovolené v Polsku, ale jestli to nestihneš do porodu, tak si s tím nedělej hlavu.😎

  2. jedním z nejlepších přátel těhotné ženy jsou geriatrické inkontinenční pleny🙂.
    jinak, vychovat dítě stojí asi milion korun – pokud pan manžel řeší spotřebu toaletního papíru, asi bude potřeba ho dovzdělat …. ideální mi připadá ta návštěva drogerie, kde musí říct prodavači, aby si z jeho peněženky vzal cokoliv.

  3. pan manžel zdraví předchozí komentároty: evidentně se nepovedlo převést náš domácí „running joke“ do psané podoby

  4. plně to chápu a mám stejné problémy, i když já už asi nic neporodím, místo miminka tlačí klesající děloha. takže Tvůj problém je velmi radostný se světýlkem na konci. blahopřeji k pindíkovi, nám se ukázalo totéž….


Napsat komentář

