Test I

Dneska je úterý, zítra, ve středu jdu na test těhotenské cukrovky. Vypadá to jako užitečný test, který se vykonává takto (aspoň v mém případě): Přijedu někam na testovací pracoviště. Na sedm hodin na ráno. Na lačno. Budu mít s sebou půl litru čaje. Do toho mi nasypou nějakou dávku cukru. Vezmou mi krev. Pak vypiju ten přeslazený čaj. Pak DVĚ hodiny nebudu nic dělat, jíst a pít a pak mi zase vezmou krev a pak můžu jít domů.

Hádám, že si na celý zbytek dne vezmu sick-day, protože tohle nemůžu přežít v duševním ani fyzickém zdraví. Jednak – s železnou pravidelností doma snídám. Mám hlad asi tak pět minut po tom, co se probudím, těhotná,  netěhotná. Mám žízeň, že bych se o ni mohla opřít. Být někde v sedm znamená vstávat před šestou, což jediné mi nečinní problémy. Ale jet MHD v půl sedmé ráno na lačno je myslím dost na mozek. Nic sladkého nepiju. Už nějakou dobu. Takže mám pocit, že se tam nejdřív poblinkám a pak to asi, možná vypiju. Být někde dvě hodiny a sedět a nic nedělat, to není nic pro mě. To je jako noční můra na druhou. To braní krve snad nějak přežiju…

Jestli to přežiju celé, napíšu, jak to šlo, ale osobně to vidím jako zatím nejhorší věc, co mě mohla potkat…

Published in: on 13 Listopad 2012 at 09:04  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2012/11/13/test-i/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

