Nemocnice pro medvídky

Nekecám, fakt to existuje. Chtělo to sice chvilku pátrání na netu, prohrabování se různými odkazy, zkoušení, ale našla jsem. Proč jsem hledala? Na chatě cele moje dětství byl medvídek. Evidentně po taťkovi a zřejmě jeho ségře, o šest let starší, takže prostě po válce (druhé) až padesátá léta. Celou dobu tam ležel v peřinách nikým nelaskán, netahán a nepoužíván.

Maje dítě pod srdcem a pokojík pro něho, usoudila jsem, že by bylo dobré medvídka zabavit, dovézt do Prahy a dopřát mu trochu péče a následně ho vystavit. Medvídek byl trochu vypelichaný, ale jinak v dobré kondici.
Tak jsem našla „paní doktorku“ http://www.klubpanenkycr.cz/?page_id=86, domluvila se s ní a medvídka odeslala obyčejně na příslušnou adresu. Chvilku bylo ticho po pěšině, které jsem nechtěně způsobila já, neb jsem v balíku na sebe nenechala žádný kontakt… Tak jsem paní zase zavolala a z rozhovoru vyplynulo – Medvídek je v dobré kondici, ucho má utržené (jsem si myslela, že původně vůbec žádné neměl), ale prišívat ho asi nebudeme. Tak že by ho trochu poopravila a že to bude stát sto padesát korun, plus pade za poštovné a jestli souhlasím, tak až to bude hotové, tak to nafotí a medvíka mi pošle, já ji pošlu peníze na účet.

Za 14 dní přišlo pár fotek, medvídek měl nový jazýček, byla jsem upozorněna, že NE do ruky malým dětem, protože ony ho tahají a vykloubují jim končentiny. Takže jako dekorace dobré, ale jinak nic.
Zaplatila jsem dvě stovky, za týden přišel medvídek v krabici od bot a má krásný jazýček, vyšité packy a novou žlutou mašli. Prostě paráda.

Musím říci, že celou dobu, co jsem s paní hovořila, to bylo velmi milé, bylo z toho cítit zájem o plyšáka, jak ho opravit, co s tím, taková až tetinkovská láska a vůbec to bylo pokaždé moc příjemné. Prostě – když má někdo svoji práci rád, je to vidět, a jsem ráda, že peníze nejsou vždycky všechno.

Published in: on 10 Leden 2013 at 13:53  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/01/10/nemocnice-pro-medvidky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

