Mravenčení

Stejně jako je noční můrou zpěváků zánět hlasivek, je noční můrou švadlen zánět šlach v rukách. A nejen švadlen. Přihodi se to může i třeba programátorům nebo úřednicím, co buší do klávesnice počítače dnes a denně. Je to pěkně nepříjemné, a pokud to dojde do určité fáze, tak se to dá řešit jedině operativně.

Přiznám se, že je (byla) to i moje noční můra – že se mi stane něco s rukama už od dětství, protože jsem na ty rukodělné věci zaměřená a říkala jsem si vždycky – raději přijít o nohy než o ruce… A – co čert nechtěl, nedávno mě to zastihlo. Pravda, coby těhotná je možné, že mi prostě rostoucí děloha skřípe nějaký nerv v páteři a prostě to po porodu přejde (říkala paní doktorka), anebo jsem si tu ruku fakt namohla, a teď – v klidové fázi se to hold rozběhlo, to těžko říci, každopádně je to fakt dost nepříjemné…

Znáte ten pocit, když spíte, přeležíte si ruku a pak vám do ní začně proudit krev a máte tam takové mravenčení a pak už tam tu krev máte a ruka je zase vaše? Tak to, co teď zažívám, je ta fáze nalévání se krve. Děsné. Dívám se na prsty – tři na pravé ruce – palec, ukazováček a prostředníček a vím, že jsou to moje prsty, ale nemám v nich žádný cit. Jasně, něco uchopím, odnesu, nakrájím, ale vzít si malou jehlu a něco zašít je prakticky nadlidský úkol. Dost chápu pacienty s amputovanými končetinami, jak se dívají na svoje nové ruce – jsou jejich, umějí je ovládat mozkem, ale nejsou jejich…

Byla jsem na masáži, pan masér dělal, co mohl, spíše jsme se shodli, že je to namožené než od skřípnutého nervu, ale v tom jiném stavu jeden nikdy neví… Na to, že to trvá už asi 14 dní to už ani není vtipné. Tak to moc nezatěžuju, tedy – snažím se, a doufám, že se to časem zlepší…

Published in: on 24 ledna 2013 at 08:02  2 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/01/24/mravenceni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 2Napsat komentář

  1. Bude to asi od páteře, mám to někdy v noci…

    • je to tak, je to od patere a uz i v leve…


Zanechat Odpověď

