Tlustí

Naprosto politicky nekorektní článek, ale nic osobního…

Řekněte mi, jak to ti tlustí lidé mohou vydržet? To, že jsou tlustí. Jasně, těhotenství, to sebou přibírání přináší, už jen fakt, že přiberete váhu dítěte, placenty a krve, tj min. pět kilo a zvětší se vám objem břicha, je nepopiratelný, s tím se tak nějak nic udělat nedá, navíc je to dočasné, aspoň co se objemu břicha týká, ale jak s tímto hendikepem můžou téměř trvale žít tlustí?

Vím o každém kile, které jsem přibrala. Takže mi neříkejte, že si toho tlustí nevšimnou, že přibírají. Vím o každém centimetru navíc, který mám (třeba na zadku, že ano). A řeknu vám, když se s tím musím den co den potýkat (vyrovnávat je lepší slovo), tak mně fakt hlava nebere, proč to ti tlustí u sebe tak dlouho trpí. Já si obouvám boty asi tak pět minut, přes břicho to jde hodně špatně, nohy pomalu (o to krásněji) natékají, takže se možná časem do ničeho nevlezu. A o estetice pohybu už fakt nemůže být ani řeč, působím trochu jako malý náklaďáček (aniž bych si chtěla nějak výrazněji stěžovat).

Ale to mi řekněte, jak s tím ti tlustí mohou trvale přežívat. Přijdou do obchodu, tam na ně nic nemají. OK, nadměrné velikosti – dobrá, ale tam všechno vypadá, že to módu nevidělo ani z rychlíku. Jak si kupují, při současné ochotě prodavaček boty, když se prostě přes ten svůj pupek k těm botám ani nezohnou? Úplně pominu společenský fakt, že se na ně všichni dívají opravdu nedobře.

A už vůbec nechápu, že jim nevadí, že se zadýchávají do schodů, nevyjdou malý kopeček, že se potí jako vrata od chlíva (sorry, ale to je fakt), že je jim odepřena radost běhat za malými dětmi a tak vůbec. Jak to můžou vydržet? Kolega L. (hubený jako tyčka) říkal, že je to takový přežívací mód. Ale to mi neříkejte, že se tolik lidí s něčím takovým spokojí!! Je to rezignace? Otupění? Každopádně chápu, že to maji fakt těžké, ale nechápu, že s tím taková spousta lidí nic nedělá a trpí jako zvíře s obezitou, kdy na zádech nosí jedno „vetší děcko“ nebo „celého chlapa“ navíc…

Published in: on 28 Leden 2013 at 11:02  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/01/28/tlusti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 4Napsat komentář

  1. Někteří z nich třeba jsou tlustí už od dětství, takže už si zvykli. pak jsou lidi, co přiberou následkem nějaké nemoci, a někteří jsou tak líní, že jim to je jedno. Ono navíc shodit 30 kilo je těžší než 2 kila 🙂

  2. opravdu to chcete vědět? vždyt je vám to všechno jasné ….

  3. Peti, mluvíš mně z duše, taky si tuto otázku už delší dobu kladu. Hlavně bych měla strach kdo mně na stáří bude vozit na vozíku. Jo, mimochodem naše dcera včera už porodila. Bylo to v 33. týdnu, ale malý je dobrý, dýchá sám, jen s tím kojením bude asi opět problém. Přeji Ti ať ho donosíš do konce, je to jednodušší.

  4. Nic osobního… Řekněte mi, jak to ti blbí lidé mohou vydržet? To, že jsou blbí.
    Vím o každé druhé hlouposti, co jsem provedl. Takže mi neříkejte, že si toho blbí nevšimnou, že plodí blbosti. A řeknu vám, když se s tím musím den co den potýkat (vyrovnávat je lepší slovo), tak mně fakt hlava nebere, proč to ti blbí u sebe tak dlouho trpí.
    Jak to můžou vydržet? Kolega B. (vůl jak anděl) říkal, že je to takový přežívací mód. Ale to mi neříkejte, že se tolik lidí s něčím takovým spokojí!! Je to rezignace? Otupění? Každopádně chápu, že to maji fakt těžké, ale nechápu, že s tím taková spousta lidí nic nedělá a trpí jako zvíře s blbostí, kdy v hlavě nosí jedno “vetší děcko”. 😛


Napsat komentář

