Kočárkový kompromis

Dobrá, dobrá, já uznávám, že zcela odmítat kočárek byla blbost, budiž mi ulehčením, že jsem ho neodmítala zcela. Jen jsem prostě trhnula, co já s ním budu na tom Kačerově dělat, tam jsou schody jako do nebe, tam stačí, když jde někdo o berlích, ani nemusí být starý a je brzda, nedej bože, když tam stojí nějaká vystrašená matka s kočárkem těžkým jako prase, které ještě navíc obsahuje baculaté dítě a čeká – lapá někoho, kdo by ji to pomohl snést dolů. Tak tenhle scénář u mě nepřícházel v úvahu… Navíc po té sekci stejně nemůžu nic zvedat, takže s nošením kočárku bylo jasné utrum.

Jenže – jenže babičkám ten šátek na nošení dětí, potažmo nosítko nevnutím, že ano. Navíc ony chtějí vozit, snily o tom celý život, že budou babičky a teď místo šik kočárku by měly vypadat jako s nádorem, že ano… OK, OK. Tak jsem na to šla jinak . Je kočárek dvoustopé vozidlo? Je. Je řiditelné? Je. Takže je to vlastně mužská záležitost, neb je třeba, aby existovaly jisté parametry, jako třeba – aby se vlezl do auta, aby byl rozumně složitelný a tak vůbec…, takže jsem výběr nechala na svém muži. Domluvil se s kolegy v práci, zjistil, kde je nějaké to centrum na kočárky, kde si je můžete prohlédnout na živo, navíc kočárek platí tchýně (moje), tedy další argument, aby se tím zabýval.

František už měl tři týdny, jezdil si ve vypůjčeném kočárku (díky kterému jsme veděli, co nechceme a věřte mi, že je to stokrát lepší než vědět, co chcete), tak jsme ho posadili do vypůjčené sedačky, šátek s sebou a vyrazili jsme do Dětského ráje, takové bývalé (dle mého) velkochovatelny drůbeže, kde nás seshora hřály tepelné lampy či co to bylo, a tam byla kočárků s prominutím plná prdel. Muž měl pár tipů, já jsem si měla vybrat, který se mi dobře vozí, a on testoval, který se dobře skládá a tak vůbec. Synek vrněl v šátku, pak i trochu křičel (bo hlad je hlad), ale protože tam bylo plno jiných, starších křičících dětí, tak to bylo vpohodě.

Nakonec jsme jeden kočárek vybrali, rovnou si ho vzali, zaplatili a odjeli s ním. A od té doby s ním drandím na procházky po okolí, tchýně si ho nemůže vynachválit, moje babička taky ne a moje máti je ráda, že vůbec chodí, takže té je to jedno…

Takže na procházky, na nakupování je kočárek. Na všechno ostatní chození mám šátek, úplet bavlna-bambus, pět a půl metru v tmavě šedé z druhé ruky. Vážu kolébku s vnitřní kapsou, bo František ještě nedrží hlavu, tím pádem tam sedí jako hříbek a cestujeme spolu k doktorům, do města, za kamarádkama, a tak vůbec. Je to praktické, všude se vejdeme, v MHD, když je narváno, si vyberu nejmladšího teenagera a požádám ho, aby mě pustil sednout, chlapec obvykle neřve, spíše se dívá a často spí. Mám volné ruce, schody mě děsí jen v tom smyslu, aby do mě někdo nežduchl nebo abych nespadla, ale nejsem blbá, že ano, a je to fakt prima. Jednou jsme takhle byli na chodíci hodinové procházce s kamarádkou Kristýnou, a to jsem ty záda druhý den ted cítila, ale povšechně je to OK. Šátek jsem nakonec koupila i svému muži, takže jsme mobilní i v tomto směru (přece jen potřeboval delší než já), a nosítko – manduku jsme s díky vrátili, protože jsme se s ním nějak nesžili (i od toho jsou skvělí kámoši – vyzkoušís, uvidíš, když tak vrátíš…).

O tom, jaký je v šátku František Otvírač srdcí zase někdy příště.

Published in: on 19 května 2013 at 08:15  2 komentáře  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/05/19/kocarkovy-kompromis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentáře 2Napsat komentář

  1. Výborně jste to vyřešili! Hodně radostí a málo stresů i nadále přeju! 😀

  2. Tak chtělo by to nějakou fotečku


Zanechat Odpověď

