Ono to nějak půjde

Když se ukázalo, že ne všechny kamarádky jsou spolehlivé, kamarádské a rády by mě viděly, usoudila jsem, že je čas věnovat svoji pozornost někomu jinému – starým kámošům z výšky. Zavolala jsem Sojkinovi a jeho první otázka byla, zda přijedeme a na to nešlo říci NE. A tak jsme se sbalili hned následující víkend a užili si volné dny na Jižní Moravě v Mikulově. Sojkin je ženatý s Mášou, která je tak trochu studená žába, ale ona taková byla vždycky, tak co. Dcery mají dvě – 12 a 14 let (začli hold dříve) a tak se našlo po celou dobu vždy pár ochotných rukou Františka nosit, chovat, mazlit se a tak vůbec. Navíc se ukázalo, že Máša pracuje v místním vinařství a tak nám servírovali různá skvělá vína a tak už nám nikdy žádné víno nebude chutnat než to jejich, evidetnně…

Kromě Sojkina byl můj prima kamarád taky Miloš, tak jsem zavolala  i mu, on řekl, že na návštěvu přijet rozhodně musíme a to i s přespáním, aby u toho byly jejich děcka (cca 4 a 6 nebo tak něco) a že jen mu mám napsat volné termíny o prázdninách a něco spácháme. Tomu já říkám pozvání na druhou, díky, díky.

Nakonec svoji návštěvu naopak potvrdil u nás brácha s manželkou a synkem Adamem (6 let, letos do školy), takže se ani tentokráte nenudíme a naopak jsem hostitelkou já. Sice mi to jde míň konfortně než bez Františka, ale pořád to jde. Ráno snídaně, večer večeře, přes den jsou v trapu a užívají si krásy velkoměsta… Také jsem se dozvěděla, že za 14 dní budu teta na hlídání, tak to si se dvěma chlapci pěkně máknu, jsem na sebe zvědavá, ale zase u bráchy je spousta ovoce a zeleniny, tak to bude prima…

V srpnu pojedeme k Balatónu a pak navštívit kamarádku do Českých Budějovic (mají nově opravený byt), takže myslím, že nakonec to léto nebude vůbec špatné…

Published in: on 10 Červenec 2013 at 12:15  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/07/10/ono-to-nejak-pujde/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

