Pomáhá ti?

Asi nejčastější otázka, kterou dostávám: Pomáhá ti tvůj manžel s miminkem? Ano, pomáhá, odpovídám. Pokaždé. Protože – a to si přiznejme – jediné, co jsem kdy chtěla po příchodu z práce – byl klid. Možná jídlo. Ale starat se o miminko, co chce úplně všechno? A ještě si o to neumí říct a to pro něj večer představuje fakt náročnou chvilku dne, neš přijde na koupání, mazání a sání a spaní? Ta představa, že můj muž přijde domů, já mu buchnu Františka a jdu třeba do háje a snaž se, mi přijde dost směšná…

Takže jsem ráda, že můj muž věší plínky nebo je skládá. Že sem tam vysaje, vyrazí s chlapcem na hodinku ven v sobotu, že nakoupí, nakrájí nebo umyje nádobí. Nebo vyskládá myčku. Ale že bych to po něm vyloženě chtěla, trvala na tom a vyžadovala to dnes a denně? To by taky mohl jednou odejít koupit cigára a už se nevrátit a jak bych to pak Františkovi vysvětlovala?

Jsem spokojená, jak to je. Jsem ráda, když přijde z práce domů, a když přijde dřív, je to takový malý svátek. Už vůbec nemluvím o tom, když si na pátek vezme dovolenou a bez ohledu na to, jestli někam jedeme nebo, jsme prostě spolu. Jsem ráda, že řídí Rudolfa, náš skvělý vůz, a vždycky se trochu směju, když se mě ptá, jestli může jet na kolo. Ještě jsem nikdy nezkusila říci ne a zkoušet to nebudu, protože JASNĚ – dítě život změní (nic jiného jsme od něj nečekali), ale že by kvůli tomu nemohl na kolo, to ani omylem…

Spokojená klidná domácnost, najezený muž a chlapec, mohu si já přát něco víc? : ) Ano, ale všechno má svůj čas…

Takže – ANO, pomáhá mi, seč mu síly stačí a hotovo!

Published in: on 30 Červenec 2013 at 19:56  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/07/30/pomaha-ti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 2Napsat komentář

  1. Na kolo jo, ale smí i na pivo?😎

    • ano, na pivo muze taky, a nemusi to byt na jedno, ale je treba nahlasit to predem : )


Napsat komentář

