Pivo

Celé těhotenství a teď, celou dobu, co kojím, mám strašnou chuť na pivo. Obvykle piju tak dvě deci suchého bílého (klišé, já vím), ale díky těmto životním změnám si v  restauraci prostě objednávám pivo. Jednak je to fakt nejlevnější zdroj tekutin, jednak je to vařené, hořké a není po tom žízeň. Takže to obvykle vypadá tak, že můj muž si dá kofolu, já malé nebo velké pivko, a když nám to přinesou, tak před něj postaví pivo a přede mne kofolu.  Tak my oba svorně mlčíme a až číšník odejde, tak si to prohodíme.

Jasně, nealko je dobré taky, ale ne vždy ho mají na čepu a na lahváče je vždy času doma dost. Když přijede mamkou, koupím Bernarda švestku, ta nám chutná oběma. Když jsem u našich doma, se zavřenýma očima piju tu nealko Anguso. Fakt nic moc. S kamárádkou Helenkou jsme se shodly, že když lahvové, tak z flašky, že nám to víc chutná.

Co je tedy za problém? Že bych si to pivo strašně ráda dala na procházce s Františkem, ať už jdeme s kočárkem nebo ho mám v šátku. Jenže si prostě netroufám. Jsem daleka toho, čelit těm všem potenciálním pohledům na „pijící matku“, to bych prostě nikomu nevysvětlila, snad jen jiné kojící matce. Zase na druhou stranu pít sama doma lahváče mi přijde malinko zvrácené, co teprve, když bych šla vrátit ty prázdné lahve…

Vítězstvím jsou pro mne návštěvy.  U kamaráda Sojkina to bylo super. On – znalec piva, měl doma řadu regionálních značek malých pivovarů a takový Žatec, to byla lahoda. Také když přijedou návštěvy k nám, tak se koupí pivka, nebo můj muž jde s návštěvou do obchodu a ta si tam vybere, co má ráda (Plzničku) a já se tak nějak přídám (díky, brácho).

Tak mě tak napadá, nechcete se v týdnu zastavit? Mám čas, na vás vždycky. Co pijete?

 

Published in: on 1 Září 2013 at 17:18  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/09/01/pivo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

