Nečekaná skupina

No, je to příjemné překvapení, ale je to tak – mam svoji „mateřskou“ skupinu. Zformování se událo zcela nečekaně a musím říci, že mě to  velmi těší. Vzniklo to tak, že jsem napsala svoji cvičitelce Kateřine z jógy pro těhotné. Tam jsem chodila prakticky sama, protože ve čtyři odpoledne se to asi žadné budoucí matce  nehodilo a asi to bylo moc v centru, či co, nevím, ale hodiny byly výborné. Káťa cvičila až do svého porodu, a já prakticky taky. Párkrát jsme se potom viděly, zjistily, že si stále máme co říci a tak jsme se skamarádily.

Dvě jsou dobré, ale tři jsou lepší. Součástí cvičící skupiny byla na chvíli i Jana, která rodila až dlouho po nás, a pak byla kdesi na Moravě. Kateřina pořád mluvila o tom, že se musíme vidět, ale protože pracovala, tak jsem se úkolu ujala já a domluvila setkání. Tři ženy v nejlepších letech a jejich chlapci, takže bylo někdy těžké dostat se ke slovu. Abychom někoho nerušily, potkay jsme se u Kateřiny v dílně (šije divadelní a sportovní kostýmy) a každé dovezla nějaký koláč, nebo jinou mňamku…

Seděly jsme na zemi, naši chlapci se plazili kolem nás (7 měsíců, 6 měsíců a 3 měsíce), sem tam křičeli a sem tam se bouchali do hlavy a bylo to moc pěkné. Hovořilo o dětech,  o manželích, o práci, o cvičení a fakt nás to bavilo. Natolik, že jsem byla požádána o svolání další schůzky.

Ta na sebe nedala dlouho čekat a měla dokonce i jasný obsal a poselství – lámaly jsme hole (bambusové) nad některými knihami, které nás, jemně řečeho, štvalby během těhotenství nebo prvních měsíců mateřství. Hole byly zlomeny a knihy byly odkazany na poličku Čtenaři čtenařům do Městské knihovny… Kluci se trochu pobouchali navzajem, snedly jsme skoro vsechno jídlo, co jsme si donesly a šly zase domů, přístě zas…

Jsem ráda, že to takto dopadlo, už jsem se trochu bála, že nebudu mít žádné kamarádky s dětmi a František bude vyrůstat bez souputníků až do školky, ale nakonec se to pěkně vyřesilo, ufff…

 

Published in: on 20 Září 2013 at 13:35  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/09/20/necekana-skupina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

