Pořád dobrý

Ano, je to vlastně dovolená. Jsem doma, nechodím do práce, chodím na procházky, do kaváren, na plavání a na výlety. Vídám spoustu svých přátel, můžu si koupit, co chci a zhubla jsem asi tak 20 kg. Co více od dovolené čekat.

Pravda, Františka mám pořád za zadkem, lépe řečeno na břiše v šátku, takže nakupování v samoobsluhách ráda měním za pultový prodej, stejně tak jsem vynechala samoobslužné pokladny, bo nemám nervy hledat ty houstičky a citrony v seznamu… Kavárny je třeba pečlivě vybírat, aby se tam buď dalo sedět na sedačce a Františka položit mezi nás (ještě nesedí) nebo aby to bylo natolik baby friendly, aby tam byl koberec a mohl tam sem tam křičet aniž by to vypudilo půlku hostů. Procházky jsou tedy hlavně ráno, kdy je ještě mlha, neb jsem mu vysvětlila, že se to tak dělá, že by měl dopoledne spát v kočárku. A tak on spí, já chodím, někdy si čtu na lavičce (vozím si polštářek, abych si nenachladila rodidla, někdy je po ránu fakt zima). Plavání se samozřejmě netýká mne, ale ho, a je to spíše potápění, a musím přiznat, že mě mrzí, že trvá jen půl hodiny, protože pobyt v bazénku třicet osmu stupňů teplém je moc příjemný. Potápění a další vodní aktivity mu moc jdou, bezuzardění říkám –  nejlepší ze skupiny, zásadně je používán jako dítě pro demostraci toho, co se bude dělat. Super.

Spoustu přátel vídáme proto, že mají také děti, takže nějaký ten křik už zvládnou, nebo se na děti chystají a trénink v tomto směru nemůže rozhodně škodit. Někdy zůstaneme přes noc, někdy je to jen odpoledne, ale je to vždy velmi příjemné. František si vyzkouší, co to jsou ostatní děti, jak běhají, kříčí  a tak vůbec… Co se týká nákupů, je třeba říci, že požadavky jsou kruté – něco s knoflíčkama na rozepínání, aby se v tom dalo kojit nebo něco v šedé na válení po  zemi. Nic dalšího v současné době nemá smysl.

No, a to zhubnutí, to je takové nečekaný bonus. A to doslova.

Takže když srovnám s tím, jak jsem se zlobila s některými kolegy a šéfy v práci, tak to, že se sem tam zlobím s Františkem, který nechce spát, nebo jíst, je to opravdu zanedbatelný fakt oproti tomu, že sem tam nechtěli někteří pochopit, jak se počítá trojčlenka, jak mají napsat který e-mail a že mají (sakra práce) něco dělat, bo já to za ně dělat nebudu. Takže – pořád dobrý.

Published in: on 10 Říjen 2013 at 16:47  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/10/10/porad-dobry/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

