Spaní

Myslím, že kdyby to šlo, tak by matky stály frontu na to, aby by mohly upsat svoji duši a zajistit si tak SPANÍ DĚTÍ. Pane Bože, copak ti haranti nemůžou prostě prospat celou noc?  Ach jo. Já vím, nebude to napořád, v 15ti spí mládež dobře, ale do té doby bude co? Budu trpět nespavostí? Přiznávám, že jsem nebyla nikdy moc velký spáč, ale souvislý spánek aspoň pět hodin v kuse jsem měla vždycky, ne ale v těchto dnech…

V půl roce, před cca třemi měsíci se ukázalo, že František si trochu vymrčuje a že budí už ne na kojení, ale jen tak, pobavit se, pohrát si anebo prostě trochu pozlobit (maminku). Spal s námi v ložnici, ve svojí vlastní postýlce. Po konzultaci u pana doktora jsme ho tedy šoupli do vlastního krááásného připraveného pokojíčku, s tou krásnou postýlkou a zrušila jsem noční kojení. Já vím – moc brzo a jsem krkavčí matka. Ale už se stalo a lepší už nebudu.

První týden byl otřesný, druhý lepší a tak to vlastně zůstalo. Je to lepší, ale ne výborné. Některé dny se vyspíme více, některé méně. Někdy vydrží spát do dvou v noci, někdy do jedenácti, někdy to vydrží až do půl čtvrté… Někdy se vzbudí a hned zase po zásahu jednoho z  nás usne, někdy to prostě nějde. Večer dáváme kašičku, prý aby se mu zapláclo bříško, ale moc účinné se mi to nezdá. Zkoušela jsem ho kojit ještě ve spaní třeba v jedenáct večer, taky žádná hitovka. A tak to bereme sportovně, tedy zatím…

Můj muž je dobrý v tom, že ho utěší a usne, já prostě s tím usínáním bojuju a někdy neusnu třeba od tří až do rána. Pravda, jsem doma, takže v poledne, když dám Františka spát po obědě, si jdu lehnout také, ale noční spaní je noční spaní…

Pravda, je, že spaní je jediné, nač si mohu ohledně života s Františka stěžovat. Sice trochu zlobí u krmení, ale to je prkotina. Pěkně přibírá, výborně leze, trochu si kleká a trochu sedá a vůbec se má čile k světu. A co je třeba dodat – s úsměvem. Je to prostě veselé děcko, co se směje na lidi na potkání a i ráno, po té probdělé noci, se směje. Doufám, že ne nám… : )

 

 

 

Published in: on 2 Listopad 2013 at 20:09  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/11/02/spani/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. jednou vás za to strčí do domova důchodců … a nechá otočit hubou ke zdi.
    první týden otřesný, druhý lepší, a pak to vlastně zůstane.


Napsat komentář

