Čtení

Jsem ráda, že jsme se doma vrátili ke čtení. Oba. I když každý k jinému žánru a v jinou dobu, ale čtení je zpět. Já jsem četla po porodu v porodnici a pak při odstříkáváni mléka a kojení na začátku. Pak se to nějak zvrtlo a nechtělo se mi číst. Připadalo mi to absurdní, nezáživné, o ničem, ať jsem zkoušela, co jsem zkoušela. Ještě na dovolené v létě to bylo takové na houpačce, ale po půl roce, plus mínus se najednou vyskytl čas, prostor, knihovna a tak jsem začala zase číst.

Knížku jsem si brala na procházky s kočárkem dopoledne, společně s polštářkem, když František usnul, sedla jsem si na lavičku a deset minut si četla. Pak se čas našel ještě večer, a tak jsem měla najednou rozečtené knížky dvě, jako obvykle – jednu na cesty, jednu před spaním. Knížku si beru i když někam jedeme autem, protože sedím vzadu, kdyby bylo něco potřeba a tak nemám ten výhled a mám čas číst, když František spí.

Můj muž nečetl dlouho…, snad do osmého měsíce. Říkal, že ho to nebaví… OK, chápu. Až jednou jsem ho viděla, jak drží v ruce nějaký komiks a tak jsem mu při návštěvách knihovny vždy nějaký půjčila a tak se mu to pomalu vrátilo také.

Číst jsme začali také Františkovi, sice ne před spaním, spíše tak nějak přes den, někdy mu čtu O pejskovi a kočičce a někdy mu jen vyprávím příběhy ke knížce plastové (máme Krtečka).

Jsem ráda, že knihy jsou mezi námi. Nedávno jsem byla v knihkupectví a viděla jsem sekci „Novinky“ a nestačila jsem se divit, kolik knih pořád vychází, takže nás časem čeká spousta titulů, které nám nemohou uniknout, a je to myslím dobře. Knihám zdar, plastovým zvlášť!

Published in: on 26 Listopad 2013 at 19:50  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/11/26/cteni-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. jo, jo, bez čtení není života


Napsat komentář

