V metru..

… tečou nervy. Je týden před Vánoci a jako jedinou společenskou aktivitu provozuju jogu pro těhotné a kojící matky (děti necvičí). Začíná to o půl čtvrté v Jindřišské, samém centru Prahy. Než dojdu z metra-Muzeum dolů, mám toho akorád tak plné kecky, takže zpátky jedu přes zastávku metra – Hlavní nádraží.

Minulý týden jsem se v metru dohádala já. Nějaký někňuba si sedl na sedadlo a nad ním stála taková slečna a tak jsem mu řekla, že to nebylo zrovna dvakrát džentemanské nepustit ji sednout. Tak vstal, pustil ji, slečna mávla rukou, že jako NECHCE a tak mi ten blbec řekl, ať se starám sama o sebe. No, když někdo tak hltavě čte sportovní rubriku v Blesku, co si o něm myslet…

Tento týden jsem nastoupila do narvaného vozu, vyzískala místo, sedím a držím klapačku. František stírá bacily ze sedadla a z tyče. Cesta ubíhá poklidně a v tom na I.P.Pavlova začne řvát takový čtyřicetiletý chlap na takovou čtyřicetiletou ženskou, že u dveří se nestojí (asi nemohl nastoupit). Vyvinula se z toho nepěkná hádka, kdy paní přála pánovi pěkné Vánoce a nový rok, a pán ji poučoval o přepravních podmínkách a všichni ostatní jsme se svorně modlili, ať to skončí, už proboha, a hleděli jsme si svého…

Tento rok to byla poslední jóga, doufam, že v novém roce opět nastane klid, všem se uleví, všichni zase budou sedět v kanclu celý dlouhý den a nebude ve městě dvakrát tolik lidí než obvykle a že se konečně budu v MHD pohybovat bez uzardění a faktu, že se na mě všichni dívají, že s tím děckem bych měla být doma a ne zabírat místo, když ONI (pracující) zrovna někam (ve tři odpoledne) jedou…

Published in: on 20 Prosinec 2013 at 18:24  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2013/12/20/v-metru/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

