Narozeniny

Za pár dnů bude mít František první narozeniny a všichni se mě ptají, co dostane. Když vidím, že jeho malý opičí mozeček věc, kterou neviděl dva dny, považuje za novou, a když ne, tak přinejmenším za tak zajímavou, jako by nová byla, říkám, že nic. Krkavčí matka hadra, já vím. Shodly jsme se s kamarádkou Barou, že jediný, kdo by měl k prvním narozeninám dostat dárky, jsou matinky, alias já (a potažmo tatínek).

Jsem na sebe jaksepatří pyšná, že peru jednou za tři dny plinky a věším je, teď už za asistence Františka na sušák, skládám jak divá (bo když jsem pomalá, tak skládá František taky :-)), ráda mu vařím, i když někdy nesní nic, někdy všechno a někdy jen půlku. Jezdím s ním jako blbeček pořád dokola toho našeho sídlište, aby se prospal venku, vstávám k němu ve tři ráno (po té, co k němu vstane můj muž) a snažím se mu vysvětlit, že je ještě málo hodin a že je čas spát. Čtu mu denně (asi 20x) oblíbenou knížku říkadel, obracím okýnka v knížce, když sedí na nočníku a nosím ho na rukou, bo se mu líbí dívat se, jak vařím.

Uznejte sami, za to si dárek zasloužím, ať už si ho koupím sama nebo ne🙂. Dárek si zaslouží také moje kamarádky, které více či méně trpělivě vyslechly moje nářky a stesky nad tím, že nejí-nespí. Trochu míň si dárek zaslouží babičky, ale když se tu teď obě vystřídaly a viděly, že už se s ním jakž tak dá domluvit a něco dělat, tak doufám, že tu budou častěji (ne teda zase MOC častěji…).

Takže půjdu a koupím si tu vysněnou noční košilku pro sebe, čokoládový dort pro mého muže, drobnosti pro kamarádky, kytky pro babičky a František dostane super boží dřevené rumbakoule, dřevenou skládačku-věž, a babičky plánují – dřevěnou kachničku na kolečkách a překvapení. A dort. Obě. Super. Doufejme tedy, že se oslavy povedou, svíčka bude sfouknuta (nedojde k popálení prstů jako u kamarádky) a všechno proběhne k všeobecné spokojenosti…

Published in: on 4 Únor 2014 at 13:38  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2014/02/04/narozeniny/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

