Ticho

Dejte mi tiché místo v Praze a postavím vám čtvrtou trasu metra D za dva týdny. Můj Bože, je to vůbec možné? Přiznávám, jsem v poslední době trochu nevyspaná a trochu paranoidní, ale to snad není možné… Nastíním situaci: Aby František v kočárku usnul (protože přes den to v postýlce prostě nedá), je třeba ho chvilku povozit a pak se uspí a spí. Jenže je třeba ho povozit a uzovit do klidu okolí. Tedy – žádná projíždějící auta, žadní psi, lidi, nic. Dopoledne, kdy jsou všichni ještě zalezlí, to jakž takž jde, ale odpoledne, to je teda pěkný oříšek. Když se zadaří, spí totiž ještě pořád dva krát denně…
Problém ovšem je, že v okolí má každý čokla (momentálně pro ty potvory nemám lepší pojmenování), a když s ním jde na procházku, tak na něo pořád řve. Úplně nejhorší jsou paničky, co pořád volájí Richíííí na pět centimetrů velkého psa, který zrovna čichá k něčemu obzvláště smrdutému, v čem by se dalo skvěle vyválet… Nebo paničky, co venčí A telefonují. Nahlas. Do telefonu řvou svoje celodenní problémy (nemají čas ABSOLUTNÉ na nic, a VUUUBEC nestíhají). O můj Booože. U toho by neusnul ani největší otrlec…
Když už se to konečně skoro podaří, obvykle kolem projede auto velké jako hovadu, na dvojku, nepřeřazený řazení řve jako prase a je po spaní. Nedávno jsem byla tak sprostá, až to pěkné nebylo.
Inu, řekla jsem si, ulice nám není souzena, do lesa tedy. Mám Lhotecký les (chcete-li Kamýcký) za zadkem, tak pojďme tam. Tak jsme jeli. A víte co? Všude paničky s čoklama, co na řvou, nedávno jsme potkali auto lesní správy, chlapečka, co tak nahlas vykládal, že se František vzbudil… Co vám budu vykládát.
Jistě, je to jeho chyba, že nespí víc hluboce, moje, že bydlíme sice na okraji Prahy, přírodě naproti, ale s námi je tu ještě početná komunita pejskařů, domkařů a já nevím čeho ještě… Ach jo… Tak Ticho prosím, když potkáte matičku s kočárkem, co má vystrašený pohled a ukazovák u úst. To budu asi já…

Published in: on 4 Březen 2014 at 19:35  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2014/03/04/ticho/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. no a co doma, tam ticho není?
    proč chodit hluku v ústrety?


Napsat komentář

