Rozcházení

Seděla jsem u svojí slečny kadeřnice Marcelky a trochu si stěžovala na svoji kamarádku, u které jsem tak trochu upadla v nemilost a ona u mne… Prostě takové vzájemné nesympatie. Jakože co s tím, jak to jako vyřeší… Slečna kadeřnice se na mě podívala do zrcadla a říká: To nevíte, že dospělí se rozcházejí tak, že už si nezavolají?? Chvíli jsem na ni hleděla, a pak jsem o tom ještě dlouho přemýšlela. Aha, zajímavé. Takže když kamarádka zavolala a strašně mi přála pěkné Vánoce, ledově jsem jí je popřála taky a už jsem jí nikdy nezavolala. Myslím, že jsem šla tak daleko, že jsem si její číslo nenapsala do nového telefonu.

No a nedávno jsem tuto medicínu ochutnala z druhé strany. Jiná moje kamarádka měla zřejmě pocit, že ji nelidsky štvu a i když jsme se obvykle na nějaké schůzce domluvily, tak to prostě z její strany nevyšlo. Pak mi zavolala, že se asi bude vdávat (hm) a že by potřebovala poradit se svatebními šaty. Bo už nepatří k nejmladším ročníkům, nechtěla nic klasického bílého, ale něco extra… Tak jsem jí věnovala dva večery a poslala pár odkazů. A víte, co se stalo? Už mi nezavolala. OK, pochopila jsem „vzkaz“ a ani já jsem tedy nezavolala. Nedávno přišel můj milovaný muž domů a oznámil mi, že se dotyčná vdala. Ach. Takže nejen že nezavolala, ale ani nenapsala. Ukázal mi fotky z její svatby – no celá v bílém od hlavy až k patě a s dlouhatananánskou vlečkou.

Tak si říkám, že až zase příště zase někdo nezavolá a pak třeba zavolá a bude chtít vpodstatě můj čas, tak dotyčného pošlu do háje zeleného a nebudu si brát servítky.

Published in: on 30 Červenec 2014 at 19:39  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2014/07/30/rozchazeni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Tak já Peti zítra zavolám, neboj.


Napsat komentář

