Druhé těhotenství

Přemýšlela jsem, k čemu druhé těhotenství přirovnat a napadl me let letadlem. Prvni let, co si budeme povídat, si pamatujeme všichni. I ti, co se opili. Bylo to napívané, vzrušující, prakticky netušíte, co vás čeká, akorád víte, že poletíte, všichni vám o tom vyprávěli, ale vlastní kůži si to musíte prožít sami (samy).

Druhý let – to sice ještě není rutina, ale víte, kam si sednout, co si vzít do kabinového zavazadla, co jíst a jak rychle vám to uteče. A to bych řekla, že je poměrně přesná specifikace druhého jiného stavu.

Vím, že test na cukrovku bude fakt hnusný, že v porodnici prakticky nikoho nezajímal, stejně tak moje EKG, o téměř povinné návštěvě zubaře nepadlo ani slovo. Vím, jak miminko kope, že napodruhé to poznám dříve, že už je to ono, a co víc – mám na to celé trochu méně času. Na sebepozorování a čtení o těhotenství nemám čas vůbec, o to více mám díky Františkovi více pohybu a jsem častěji venku, takže mám i dobrý tlak, nerozčiluju se s nějakýma omezencema v práci, a vařím si sama (no, toho bych se někdy vzdala). Sice mi trochu naskočila křečová žíla na levé noze, ale dostala jsem na to jakési neškodné prášky a víc to zatím neřeším, akorád mě z toho pobíhání večer bolí nohy, tak mi je můj muž maže alpou francovkou. Blbě spím, ale aspoň toho hodně přečtu, v knihovně jsme s Františkme pečení vaření (k velké „radosti“ knihovnic).

Doufám, že to doklepu do konce v dobrém stavu, do Štedrého dne, plus mínus zbývá ještě pár měsíců, jsem ráda, že je/bude trochu chladnějí, ta vedra tentokrát nebyla nic pro mne. A pak děj se vůle boží, neboť druhé dítě, to už bude úplně jiný šálek čokolády…

Published in: on 29 Září 2014 at 18:18  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2014/09/29/druhe-tehotenstvi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 2Napsat komentář

  1. máte-li jedno dítko, je to změna o milion procent. často si pak člověk říká – co já jsem vlastně sakra dělal, dokud jsem děti neměl?
    ale s druhým nebo dalším dítětem už se nic výrazně nemění. pravda je taková, že (první) dítě vás stojí všechen čas a všechny peníze. přijde-li druhé dítě (a pak třetí atd) – možná se něco změní tomu prvnímu dítěti, ale pro rodiče již jsou všechny peníze a všechen čas nenávratně v perdeli, a nic se jim nezmění, jen se to rozkládá mezi více konzumentů, ale nula dělená na libovolné množství dílů je furt jen nula ….

  2. Peti, pěkné přirovnání,
    Nám ta perdel ani při třech kouscích nevadila. A když se jedno dítě rozhodne žít v cizině, tak Ti zůstanou ještě dvě a když potřebuješ odvézt např. z Chorvatska, protože řidiče chytnou záda, tak synek přiletí a těch 1000 km prostě odřídí.


Napsat komentář

