Čekání na Ježíška

Není čekání jako čekání a není plánování jako plánování. Plánované rodičovství je věc jedna, realita je věc jiná, jak jsme se o tom mohli živě přesvědčit…

To, že budeme mít dvě děti, byla, alespoň pro mě, jasná a hotová věc. Můj muž se s tím tak nějak sžil se slovy Ty s nimi budeš doma a vzal to jako fakt. Stejně jako to, že bychom je měli mít blízko u sebe, když už jsem jednou doma, ať to stojí za to. Také jsme věděli, že nechceme vánoční dítě. Jsme přece zodpovědní, to bychom MY nikdy našemu dítěti neudělali. Nikdy. Takže celý březen jsme zachovávali zdrženlivost  v nejvyšší možné míře, akorád že v dubnu se ukázalo, že jsme ji měli zachovávat až do konce měsíce, že ano…

Že jsem těhotná jsem věděla tentokrát sakra brzo, dva proužky byly jen potvrzením a návštěva na gynekologii pečetním razítkem celé akce. S malým dovětkem – termín porodu – cca 25. prosince. Uznejte sami, Ježíšek jako vyšitý.

Kamarádi se smáli jako blázni, smějí se pořád, připomínají nám naše slova a my, no, my se vlastně smějeme taky… A čekáme. Je 22.prosince a jsem stále, jak říká moje kamarádka Bára, 2v1. Začíná to být opravdu napínavé. Bude to Ježíšek? Nebo později, nebo dřív? Nebo jak? Už se mi všichni skoro bojí zavolat, jestli nejsem v porodnici, naopak když proforma volám někomu já, protože jsme se nestihli vidět před Vánoci, tak první otázka je, zda UŽ jsem v porodnici…

A tak čekáme a čekáme…

I vám přeji pěkné čekání, jakkoliv je asi trochu odlišné od mého, přeji vám i sobě bohatého Ježíška a hodně vánočních překvapení   : ).

Published in: Nezařazené on 22 Prosinec 2014 at 15:32  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2014/12/22/cekani-na-jeziska/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 3Napsat komentář

  1. kdyby to byl ježíšek a byla to holčička – doporučuji jméno EVA.
    tomu se pak říká 3v1.
    u lakomých ženichů je to velmi vyhledávaná kombinace ….

  2. Máme dceru Evu a ona syna Adama – prostě jsme skrblíci…

    • a všichni se narodili na štědrý den?
      huuuuustý!


Napsat komentář

