Úplně, totálně v háji zeleném…

Chtěla jsem to napsat drsněji, ale pak mi stud nedal. Dostat v tomto chřipkovém období asi není nic těžkého, ale dostat ji v končícím šestinedělí, s dvěma dětmi na krku, to dá jednomu fakt zabrat. Netuším, KDE jsem ten virus chytla, ale to, že byl zmutovaný, jak nám laskavě nedávno sdělili v televizi, musela být pravda, protože takový průběh nemoci si prostě u sebe já nepamatuju.

Měla jsemm zimnici v takovém stádiu, že si nakonec můj muž musel lehnout ke mně do postele a držet mě, abych se přestala klepat. Měla jsem 39,9 ˇC. Nechutenství. Tímto se omlouvám všem dětem za nás dospělé, když tím trpí a my jim rveme jídlo… Měla jsem do bolení hlavy a potila jsem se jako vrata od chlíva. Děs.

A teď si vemte – do toho kojit po třech hodinách, do toho hrajeme si s Františkem a vaříme manželovi. To nejhorší jsem si vybrala o víkendu, takže se můj muž stal na chvilku paní domu a já se modlila, abych to přežila. V týdnu se to začalo lepšit a ve středu si mi ulevilo. Hustý, prostě hustý.

Ještě, že mám ty parádní kamarádku. V pondělí Jana zaskočila, uklidila, vytřela, donesla jídlo a zase jela. Pak přijela ještě ve středu vyvenčit Františka na motorce, to už vzala svého panáčka Míšu s sebou a tak měli kluci prima odpoledne a já trochu relativního klidu, protože Jiřímu je sice už měsíc, ale péči vyžaduje stále stálou.

Hádam, že matky na mateřské/rodičovské dovolené jsou nepodchycená skupina nemocných, díky kterým máme v Čechách pouze epidemii, ne pandemii, protože ta představa, že jdu k doktorovi, už jen ta představa mě opravdu „bavila“ a samotný fakt, že bych měla jít ven, tak to opravdu ani omylem…

Pokud jste se čiště náhodou stali obětí – přeji hladký průběh a pokud ještě ne – vězte – nelze tomu skoro uniknout. A pamatujte – VY nějaké prášky můžete, já si dala dva paraleny a nazdar. Nicméně – držím vám palce, ať se vám to vyhne…

Published in: on 8 Únor 2015 at 16:48  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2015/02/08/uplne-totalne-v-haji-zelenem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Taky to mám za sebou, bez teplot, ale jinak hnusné. Důchodci (aspoň někteří) u lékaře neotravují a léčí se sami.


Napsat komentář

