Řídím, tedy jsem…

…teda zatím nejsem. Protože zatím neřídím. Nejhorší na tom celém je, že mám řidičák. Dělala jsem ho ještě na střední ve třetím ročníku. Takže do plnoletosti mi po udělání zkoušky zbýval rok, a pak už nic. Prostě jsem už pak nikdy neřídila. Jednak to s mým otcem nejde, to bych psychicky nedala, jednak to po mě vlastně nikdo nikdy nechtěl a všichni moji partneři auto a řidičák měli a řízení jim (myslím) dávalo pocit vedení a jisté macho nadřazenosti… Budiž, já jsem jim to nikdy nebrala…

S narozením Jiříka to sice není nepřekonatelná překážka – cestování v MHD, ale asi by se to auto hodilo, jak sama někdy zjišťuju. Navíc teď jsem u rodičů (na dovolené) (o tom až jindy) a dnes jsem žasla, jak špatné je to s cestováním vlakem…

Takže jsem se zdravě naštvala. Do té doby jsem totiž byla panická. Můžete si o tom myslet co chcete, prostě jsem při představě, že budu řídit auto panikařila. Chtělo se mi brečet, bylo mi jasné, že umřu (samozřemě na cestě) a děsně mi bušilo srdce a vůbec to bylo vážné, abych pravdu řekla…

Dneska je nějakého 18.března, už jsem ujela aspoň dvacet kilometrů po polňačkách s BRÁCHOU… Brácha je totiž klidná síla. S danou skutečností, že budu v tréninku s autem, jsem svého muže seznámila na poslední chvíli, auto – Rudolfa mi nechal u našich a tak už jsem jela rychlostí 50km za hodinu. Chudák brácha, například couvání doleva je něco, co mi zatím hlava nebere… Doufám, že časem to půjde.

Musím říci, že řídím vklidu. Nezmatkuju, zatím. Takže až se vrátím do Prahy, tak následuje telefonát kamsi, a pár kondičních hodin je mých a pak automobilisté – třeste se. Protože jestli může řídit vpodstatě každý, kdo má do zadku díru, každá bloncka (sorry) v auťáku s automatickou převodovkou a kdejaký Asiat, který dělal řidičák BůhVíKde, tak myslím, že to nakonec zvládnu taky. Doufám. Tak mi držte palce, jo?

Published in: Nezařazené on 18 Březen 2015 at 19:51  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2015/03/18/ridim-tedy-jsem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

