Moje autoškola

Vaše přiznání

Jen si to přiznejte – kolikrát jste troubili na auto, co má na sobě značku autoškoly. No, popravdě! Dvakrát-třikrát…? A bylo vám to k něčemu? Ne, jasně že ne. Jen jste si vybili ten vztek, že ten chudák jede pomalu, blbě nebo udělal něco, co jste nečekali. Navíc – čím víc troubíte, tím více autoškola jede pomalu, protože mu to řekne instruktor jízdy, abyste to už  příště neudělali (jste nevěděli, že?)

Moje přiznání

Je to děsné. Bojím se, že umřeme v tom autě všichni. I když se snažím jako sviňa, pořád se rozjíždím pomalu (měla jsem zatím 4 dvouhodinovky), sem tam nechápu, KAM mám jet, proč tu máme kruhové objezdy a kdo je vymyslel. Pořád nezváládám dívat se dopředu třicet metrů a „číst“ situaci a vůbec – jsem ráda, že jedu a děkuji, když mě nepředjíždíte zprava.

Jaký je to pocit

Dlouho jsem o tom přemýšlela, čím přiblížit to, co právě zažívám… Nakonec jsem se vrátila do první třídy. Představte si, že jste právě absolvovali první třídu. Umíste psát, číst, ale to je asi tak všechno. A prd, najednou vás šoupnou do třídy páte, kde už VŠICHNI čtou a píšou levou zadní a ještě u toho jí, telefonují, kouří a vůbec dělají skoro všechno jiné než to samotné čtení a psaní. A říkají vám – čtení a psaní je prnkačka, za chvilku to máš v malíčku. No jo, ale to se jim to řekne… A já to vidím stejně – jen málokdo si pamatuje na svoje začátky řízení auta a možná, že si to už ani pamatovat nechtějí…, protože jim to hold nešlo a zkoušky udělali napotřetí.

Vize do budoucna

Sice to bude stát ještě pár tisít, ale hodlám vytrvat. Nechce se mi to vzdávat na začátku a panikařit (i když někdy v autě prostě rovnou přiznám, že fakt nevím, co mám dělat), hodlám se dál snažit a ničit auto paní učitelky autoškoly co to dá a snad – jednou se potkáme a já budu ta šikovná, co vám milostině pustí do kolony před sebou, protože bude mít pochopení a budu potěšena vašim zablíkáním zadními světly jakože díky. Do té doby na mě prosim vás NETRUBNE, ano?

Published in: Nezařazené on 4 Květen 2015 at 20:03  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2015/05/04/moje-autoskola/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 3Napsat komentář

  1. Na autoškoly zásadně netroubíme a máme pochopení. Jen vydrž, jinak než ježděním, nejlépe každodenním, se to nenaučíš.

  2. nápodobně jako Hanka. Na autoškolu netroubím a nespěchám. Nejen proto, že je mi jasné, jak by se zachoval instruktor, ale z principu. Každý se učil.

  3. notyvole! fakt zatroubit na autoškolu? mám najeto půldruhého milionu kilometrů a tohle jsem ještě neviděl ….


Napsat komentář

