Bulharsko – Díl třetí – JÍDLO

V Bulharsku jsme před devíti lety byli na polopenzi. Snidaně, večeře a zbytek – voila – ochutnejte, co tu máme. Tak jsme ochutnali a díky, opakovat znovu to nemusím. Hlavní problém v mém případě spočívá v tom, že oni Bulhaři prostě milují kopr. Já mám po kopru žaludeční problémy, hrozně mi nechutná a domluvit se s nimi, aby mi to tam nedávali, bylo jako ničit jim jejich národní poklad. Chápu. Takže volba all inclusive byla nasnadě. Nemluvě o tom, že chodit s Františkem do restaurace jde, ale na každý den to fakt není, na posezení už vůbec ne.

Snídaně byly řekněme nejslabší článek celé nabídky, ale i tak jsem byla ráda, že v nabídce byly i jiné než bílé chleby, a sem tam dělali čerstvá volská oka. Obědy a večeře byly výborné. Spousta salátů, různě připravované maso, zelenina, těstoviny, pečivo… Prostě výběr. Velký, příjemný. Takže – František příkladně jedl špagety, hrášek a kukuřici, rýži a kuskus, Jiřímu jsem nechala rozmixovat vařený brambor s nějakou zeleninou a kouskem masa (otvíral jak kukačka), můj muž saláty vynechával, zato ujížděl na melounech a pomerančích („kubánskych“, jednoznačně výborné), a já? Já se radovala, že je tu spousta jídla, které jsem nemusela vařit, které je výborné a i JÁ si můžu vybrat. Moc jsem si to v tomto směru užila. No, možná až moc, ale nedalo se odolat, prostě jsem už doma moc dlouho a co si neuvařím, to nemám…

Někteří Češi dle mého tak trochu nechopili pojem all inclusive (vše zahrnuto), a jedli ALL (vše). Prostě všechno. Viděla jsem paní, asi tak metr padesát, která si na talíř naložila tolik brambor, že bychom je měli na večeři všichni čtyři… No nic, asi je paní taky dlouho doma…

V tomto směru tedy panovala na palubě velká spokojenost a děkujeme hotelu Jeravi, že pro nás dělal v tomto směru, co šlo.

Published in: on 25 Srpen 2015 at 19:14  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2015/08/25/bulharsko-dil-treti-jidlo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

