Cesta do pekel…

… jak dobře víme, je dlážděna dobrými skutky a předsevzetími. Mé předsevzetí, že napíšu asi tak dvacet článků do fotory, bylo zkaženo rychlostí internetu, který mají rodiče doma. No, rychlostí… Nebyla to rychlost, byla to pomalost. Nehýbalo se to. Když jsem psala email, vrátila jsem se do dob elektrických psacích strojů, kde píšete na klávesnici, stroj si to pamatuje a jak stíhá, tak text píše na papír…

Když otec říkal, že koupil Internet, poznamenala jsem (děsně vtipně), že konečně někdo, ale nikdo se (kromě mě) nesmál. Internetové připojení tedy navázáno bylo, ale čistě jen k zlosti, takže z celého plánu nebylo nic.

Pobyt u rodičů, to bylo také jedno velké předsevzetí – a to, že to vydržím s nervama. Že se nenaštvu při každé poznámce, co děcka mají a nemají dělat a že budu děti více přidělovat a trochu si odpočinu. No, řekněme, že jsem to zvládla na 50%. Přidělit Jiřího do kočárku a vyslat s ním jeho prababičku, bylo dílem okamžiku, ale vyslat na procházku babičku s Františkem, to chtělo jisté diplomatické nekompromisní jednání na obou stranácha a stejně jsem je měla za hodinu zpět. No, co už. Poznámek, co se s dětmi má a nemá dělat jsem si vyslechla spoustu. Obléct jim ponožky, přebalit je (neumí nikdo kromě mě), dát jim napít, najíst, nakrmit, převlíct špinavá trička… V pondělí, po týdnu návštěvy, jsem, věrte mi, odjížděla zcela bez nervů.

I tak to hodnotím jako dobrý týden, předsevzetí řídit co nejvíce náš automobil a trochu se zajezdit,jsem splnila na 100%, a proto se alespoň v tomto směru chválím!

Published in: on 12 Říjen 2015 at 18:44  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2015/10/12/cesta-do-pekel/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. Správně, je potřeba vybrat to pozitivní


Napsat komentář

