Jídlo II.

Přiznávám, že úplně přesně nevím, jak nebo kdy nebo proč se to zlomilo, ale Jiří JÍ! Nerada bych to tímto článkem zakřikla,  ale dva věrní čtenářové napsali své typy,  a tak jsem zrušila dopolední kojení v deset (nebo tak nějak) a nechala ho trochu víc hladovět do oběda a navíc jsem sem tam lžičkou narkmila Františka (nemáme kolem sebe žádné podobně staré sousední děcko) a hlavně tedy neumdlévala (hladem) a vytrvale vařila ty řídké polévky. Časem jsem mu do toho přidala nadrobno nakrajenou mrkvičku (strouhaná se dosti neosvědčila), na kousíčky nakrájené vařené maso a jak mu to začalo chutnat! Také ho začalo zajímat, co ma na talíři maminka a co nedojedl František, takže teď si po velké misce polévky s drobnou těstovinou (momentálně hit celozrnná písmenka) dá trochu rýže, bulguru nebo kuskuku. Sem tam trochu mletého masa nebo kousek ryby, když máme.

Navíc zjistil, že když něco fakt dlouho žmoulá, že se to dá pěkně spolknout, takže rohlík rules, stejně tak už nenacházím měsíčky mandarinek po kuchyni (obýváku a chodně vedoucí do pokojíčka) a perníky se staly jeho druhým mlékem.

Byli u nás na návštěvě tchán s přítelkyní, a ta ho (potažmo mě) pochválila, že jí moc pěkně, že otvírá jak kukačka a tak si myslím, že to nejhorší mám(e) za sebou a časem přijdou i světlejší zítřky.

Svoje jídlo jsem odložila AŽ Jiří sní svoje a pak si dáváme spolu. Tento článek píšu 30.prosince, kdy má Jiří přesně jeden rok a uznejte sami, lepší dárek sobě ani mně dát nemohl, panaček : )

Published in: on 30 Prosinec 2015 at 12:56  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2015/12/30/jidlo-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. No tak vidíš, vše se v dobré obrací. Je to o trpělivosti. A té Ti přejeme hodně i v roce 2016!


Napsat komentář

