Nervy na pochodu

Asi to znáte – máte před zkouškou, před pohovorem, před něcím velkým. Pro Vás velkým, samozřejmě. A ať se nutíte ke klidu sebevíc, ať děláte, co děláte, tělo jako takové si dělá své. Já jsem ta kategorie – nervy rovná se (dámy prominou) sračka. Fakt. Zrovna dneska jsem si to odzkoušela, zase. Jela jsem autem s klukama navštívit svoji kamarádku-kolegyni za Prahu. Čistý čas jízdy 29 min, s mým stylem jízdy 35 min. 35 min. Třicet pět minut. A víte co? Přijela jsem lehce polomrtvá, a to tentokrát ne proto, že bych se dooopravdy bála, nebo zajela nebo tak něco, ale protože uvnitř mě to vřelo. Doslova.

Doma jsem byla na záchodě asi tak pět krát, tělo dokonce napadlo, že bych se mohla vyzvracet. Bože! Nakonec všechno dobré. Dojezd hladký, zaparkovala, kluci vpoho, takže co řešit. Jenže…

… jenže jet u ještě cesta zpátky. 28 min. (Nechápu, proč ta moje blbá navigace mě na cestu tam posílá přes jakési Kotěhůlky a cestu zpět přes dálnici…). Dvacet osm minut. A co myslíte? Je večer, já mám totálně zauzlená střeva, dala jsem si jen rohlík s černým čajem a hádám, že si půjdu lehnout v půl desáté, protože jsem úplně hotová.

Mám já to zapotřebít? Nepište mi, že mám jezdit častěji, nemám tolik kamarádek za Prahou. A v Praze mám kamarádky na modrých zónách, takže tam nic. Ptát se, co mi pomůže je marné – panáka si předem dát nemůžu a zpětně už se to nepočítá.

Ráda bych tímto pozdravila všechny, kdo to mají podobně – přátelé nejste v těch sr.ch sami, jsem s vámi, buďte se mnou!

Published in: on 5 Květen 2016 at 20:09  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/05/05/nervy-na-pochodu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. co třeba nechat si od někoho nadělit další nehmotný dar – pět hodin kondiční jízdy v autoškole, po tom nejskurxenějším centru? na ježdění po praze nepomáhá nic než jezdit, jezdit, a jezdit. a kdo se naučí jezdit po praze sebejistě, pojede kdekoliv jinde pak už taky.


Napsat komentář

