Čaj o druhé

Nejdříve vtip:

K matce několika dětí jednou přijde kouzelný skřítek a říká: „Dívám se, jaká jsi pilná, pracovitá, jak se hezky staráš o děti, tak bych tě rád nějak odměnil. Něco si přej. Můžeš prakticky cokoliv, jsem velmi mocný skřítek.“

Matka se zamyslí a odpoví: „Víš, celé dětství jsem si přála jednorožce, nikdy jsem ho nedostala, tak bych si ho přála teď, když jsi tak mocný.“

Skřítek odpoví: „No, víš, já sice mocný jsem, ale ÚPLNĚ všechno taky nedokážu. Mohla by sis přát ještě něco?“

Matka se zamyslí podruhé a říká: „No, víš, jak mám ty děti, pořád běhají, něco chtějí, nemám chvilku, kdy si vypít svůj čaj horký… Mohl bys zařídit, abych měla každý den deset minut volno a mohla si vypít svůj čas HORKÝ??“

Skřítek se podívá na matku a s potutelným úsměvem se zeptá: „Jakou barvu toho jednorožce by sis přála??“

 

Výše uvedený vtip věrně popisuje realitu nás, matek-čajařek. Vypít si horký čaj je sprint, který se mi podařilo vyhrát jen někdy. Minulý čas v předchozí větě není náhodný. Usoudila jsem totiž, že když celé dny běhám já s nimi, mohli by čas od času oni dva, chlapečkové moji, zpomalit a posedět chvilku se mnou. Onu chvilku jsem stanovila na odpoledne, když se vyspí. Obvykle jsou už ve dvě vzhůru, takže jim dám svačinku (po cca dvou hodinách spánku mají strašný hlad :)) a sobě uvařím čaj. Posadím je každého do své židličky, Jiří je přikurtován kšandami, aby svévolně neopouštěl místo, oba dostanou koláček nebo „madyldu“ a je deset minut klid. Já si dám horký čaj, pochválím se, jaká jsem šikovná, kluky pochválím, jak pěkně posvačili a pak vyrážíme do víry odpoledních hrátek, juch!

 

Published in: on 5 června 2016 at 18:59  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/06/05/caj-o-druhe/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentNapsat komentář

  1. pěkný, pravdivý vtip, já jsem zhubla 10 kg, když tu byli Mexičani.Pravda v 65 se to hůře zvládá. Ale kila už jsou zpět, bohužel.


Zanechat Odpověď

