Emancipované pondělí

Co si budeme nalhávat, pondělí není žádný skvělý den, ať už prázdniny jsou nebo ne. Obvykle nemáme s klukama žádný zásadní program, nikdo z babiček nechce přijet, protože v pondělí do Prahy jezdí moc lidí, tak co s tím. Usoudila jsem, že bych si ho mohla udělat pěkné tak jako tak a tak jsem si na pondělí velmi emancipovaně objednala tříhodinový úklid a s klukama odjela autem nakoupit a na hriště.

Pravda, nejeli jsme daleko, ale jde o princip. V „Kaufu“ jsem nakoupila pouze na jeden den, žádné velká plánování a tahání tašek (stačí, že mám v šátku na zádech Jiřinka) a pak jsem je odvezla na nedaleké hřiště Vosa

Vosa je poměrně slušné hřiště, kde se dá pěkně pohrát, a to i přes to, že se tam zrovna dneska vyskytovali dva ruští chlapečkové – usurpátoři a bylo trochu vedro.

Po návratu domu jsem nám v uklizené kuchyni uvařila oběd, hladní jako vlci snědli úplně všechno, já taky, dala jsem je spát, sebe taky a odpoledne jdeme na zmrzlinu a vyměnit to nové Jiřinkovo pyžamko, protože chlapec nevypadá, ale 82 velikost už mu prostě není.

Příště je vezmu ještě na oběd do jídelny a bude to bezchybné.

Published in: on 18 Červenec 2016 at 12:19  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/07/18/emancipovane-pondeli/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

