Střet

Fakt to nemůžu nazvat bouračka, protože při bouračce by se něco stalo. Třeba se zkřivily plechy, tekla krev nebo tak něco, ale toto bylo střetnutí. Moje, v autě naloženém oběma chlapečky, navíc v Olomouci na banální křižovatce. Jak trapné. Vezla jsem kluky na bazén, který se v Olomouci nachází v centru města, sraz u Billy, tam dojedeš.

Dala jsem adresu do navigace a vyjela. Pozdě, ale přece. Cestou, protože byl červen, jsme natrefili na obrovský zemědělský stroj, takže jsme fakt jeli pozdě. No dobrá. První část kolem nádraží jsem zvládla, druhá část kolem myší díry taky a pak křižovatka. Já jedu rovně, jsem na hlavní a jedu. Pán vlevo v malém pick-upu taky jede. Sakra, co blbne, vždyť já jsem na HLAVNÍ. Čas se zastavil, blížili jsme se k sobě a brzdili. Oba. Oba překvapeni, co ten druhý dělá. Ty vole! No nějak jsme to prostě zadupli a narazili do sebe bokem, plechem a značkou.

Já srdce až v krku, Jiří křičel, František se ptal, co to bylo… Tak sedím a jsem fakt trochu mimo. Pán vystoupí, jde ke mně a říká: Ale vy jste blikala, že zabočujete. Fakt? Přiznala jsem se, že fakt nevím a pokud ano, tak že se omlouvám. Následovala otázka odkud jsem, a jestli budeme NĚKOHO volat. Koho, zeptala jsem se. Bože, fakt blbá otázka, hned mi to došlo. Tak jsme se dohodli, že nikoho, obhlédli jsme škody, a shodli se, že teda nic. Pán vycouval, odjel na kraj, já taky, vystoupili jsme a řekli si, co s tím. No co no. Nic. Pánovi jsem se ještě jednou omluvila, pak jsem se představila, řekla, že mě to mrzí. Pán se představil také, řekl, že je rád, že klukům nic nestalo, dal mi svoje telefonní číslo, kdyby bylo třeba, potřásli jsem si rukama a jeli. Uff.

Klukům jsem řekla, že jsme narazili do značky pána, takže František to hned vyslepičil babičce a pak jsme dojeli k té Billé a bylo. Tak doufám, že to bylo na dlouhou dobu naposledy a hotovo dvacet.

Published in: on 24 Srpen 2016 at 19:46  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/08/24/stret/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

