Koupě motorky

Jiří potřeboval novou motorku, a tak jsme s mým mužem dohodli a v neděli, cestou kamsi jinam, jsme ji šli hromadně zakoupit do obchodu s hračkami. Bohužel se nejednalo o motorku typu Enduro, leč o dětské odráželo, velikost cca 4, tak za pět set, max. Českých korun, samozřejme.

Jak všichni asi tušíme, každé zboží má svého kupce a každé zboží je třeba prodávat v odpovídajícím obchodě, kde, aby se prodavalo, by bylo dobré, aby i prodávající personál byl aspoň trochu vstřícný. V obchodě pro gurmány taky dostanete ochutnat kde co, v obchodě s kávou k tomu máme obvykle i příběh, prostě všichni se snaží dát tomu něco navíc oproti internetovému prodeji.

Tedy všichni… –  skoro všichni. Paní, co stála u pokladny, usoudila, že nákup odrážedla je prostě za málo peněz, tak nač být milá, že ano. Můj muž sám vybral motorku, sundal ji z poličky, Jiří pochopil, nasedl na motorku a jel ji projet. To jsme ostatně po něm i chtěli, aby se projel a mohli se podívat, zda je mu akorád a má nožky pěkně na zemi a dobře se mu odráží. V obchodě moc místa nebylo, tak s ní vyjel ven, k výtahu a skoro pryč. Leč u toho úprku jsem tam byla já, abych mu řekla Tedy ne, můj malý příteli, musíme se vrátit a zaplatit. Panáček pochopil, odjeli jsme zpět do prodejny, kde u pokladny stála ta naštvaná prodavačka a posílala zejména pak na mě oční hromy a blesky, proklínala mě i to moje děcko, které nemá evidentně žádnou kázeň, že ji taky jezdí s nezaplacením zbožím, tvářila se jako vrah malých dětí a velkých matek. Nic jsme s mužem neříkali, Jiřímu jsme vytrhli motorku z ruky (odmíval vydat, aby paní mohla oskenovat a paní se nenamáhala s ručním skenerem vyběhnout  a EAN oskenovat takříkajíc v akci). Můj muž babě zaplatil a odešli jsme.

Celá tato akce trvala asi pět minut, v té době si starší brácha František hrál sám s nákupním vozíkem, byl hodný a nic nechtěl. Jiří byl také hodný a chtěl jen tu motorku. Úplně přesně nevím, co se od nás očekávalo, coby rodičů se dvěmi dětmi, ale jedno je jisté – už tam nepůjdeme, nemám zapotřebí, aby se na mě někdo škaredě pět minut díval, a už vůbec ne, když je to v hračkářství pro děti.

 

Published in: on 30 Září 2016 at 11:14  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/09/30/koupe-motorky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

