Obhajoba

Řízením osudu se mi přihodilo, že jsem šla sama do kina. SAMA. Jakože manžel zůstal doma, kamarádky zůstaly doma, tchýně zůstala doma s dětmi a já jsem šla do kina. Věřte mi, že to byl zcela neopakovatelný pocit, a trochu jsem přišla nesvá, když jsem v té poměrně dlouhé řadě na lístek čekala jako single fakt úplně samotná.

Leč takovýto stav má mnohé výhody. Šla jsem totiž na Sedm statečných, mohla jsem si vybrat, kde chci sedět a co víc – mohla jsem úplně vklidu na začátku filmu odejít. Na záchod. Nekupte to.

Teď k filmu. Úplně přesně nevím, kde se bere ta žášť filmových kritiků či filmových fanoušků, ale shrnemeů-li si fakta, film nemohl dopadnout lépe:
1. Všichni jsme původní zpracování viděli. Přiznejme si – nejednou.

2. Spousta z nás viděla i původní samurajskou vezri, kterou se ta „klasická“  inspirovala.

3. Všichni tedy známe děj, víme, jak to dopadne.

Takže co. Takže se jde na film, kde hraje sedm (7) naprosto božích chlapů. Každý si vybere svého hrdinu, o tom žádná. A čert vem etnika. Navíc je film zasazen do prostředí Divokého Západu, takže vás Komanč nakonec ani překvapit nemůže. Ve filmu je boží výborná výprava, prostředí jako takové téměr dech beroucí. Střílení je tam taky dost, hlavní padouch už snad ani větší padouch být nemohl, takže co byste od takového druhu filmu chtěli víc? Jste zmlsanci zmlsalí, co chodí do kina furt a neberete to, co vám pod nos distributor zavane? Tak jste si asi spletli dobu a kino, Karlovarský festival už skončil.

Tedy – chcete-li jít na film, který vás příjemně uspokojí, pobaví, sem tam se vám zatají dech, na film, který nabízí výbornou (pistolnickou) výpravu, voila, tady ho máte, berte, dokud ho dávají. A moc si to užijte, aspoň tolik, co já 🙂

 

Published in: on 30 Září 2016 at 10:55  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/09/30/obhajoba/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

