Už zase

Bože!

Už zase!!

ZA-SE!!!!

 

zase jsem si zaklapla klíče ve dveřích, ach jo. Kdybych snad nevěděla přístě, co s devíti stovkami, zaklapnu si klíče, zavolám na tu zámečnickou pohovotost a počkám, až přijede nějaký chlápek, který vypadá jako pokoutní zloděj a on je to šikovný zámečník, co za pět vteřit otevře zabouchlé dveře.

Ach jo. Samozřejmě, že to nebylo tak jednoduché, jak to píšu, ale v principu ano… Šli jsme s Jiřinkem vyzvednout Františka ze školky, odpoledne, jen skok a hop a jsme zpátky, takže Jiří neměl ani plinky (o tom jindy), já jen svetřík a panáček běží po chodbě k výtahu a já se vidím, jak říkám Nech ten výtah!, a protože jsem měla předtím klíče v rukou, tak jsem zaklapla dveře.

No jo! No jo, jenže klíče jsem měla v rukou proto, že jsem odemykala dveře zevnitř, protože si chlapeček umí sám otevřít a odjet výtahem. Takže zamykáme. Tedy – odemkla jsem, chlapec odešel, já ho šla zastavit a pak prd a dveře jsem zaklapla. S klíči v zámku uvnitř. Bez mobilu, ve svetru, boží.

Takže stejný postup jako minule. Šli jsme k paní sousedce H., která se akorád právě vrátila z města (zmrzlá), zavolali jsme mému muži, který měl u sebe mobil se starým mobilním číslem, ten zavolal na zámečnickou pohotovost, a my jsme ještě chvíli u paní H. zlobili a pak hurá do školky. Když jsme se vracelil, tak akorád přicházel ten podezřelý chlápek, co byl vlastně zámečník, udělal Ťuk-ťuk-Ťuk a bylo otevřeno. Vypsat doklad trvalo déle. Boží. 890 korun, nekupte to.

´Si asi budu muset založit fond, protože jestli si jednou za rok zabouchnu klíče, tak to bude tak akorád vždycky naspořeno…

Published in: on 11 Říjen 2016 at 11:08  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/10/11/uz-zase/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Napsat komentář

