Nejdu na školní sraz

Fakt. Nejdu na školní sraz ze střední, protože to vážně nemá cenu. Chodila jsem na ekonomku (Obchodní akademii), v ročníku jsme byli tři třídy, a jen ta naše vyfasovala 26 holek a tři kluky. Úplně přesně nevím, co u toho ti učitelé kouřili, když to rozdělovali, ale legální (kuřivo) to rozhodně nebylo.

Takže jsme byli praktický holčičí třída a podle toho to celé čtyři roky vypadalo. A podle toho vypadal i poslední sraz, na kterém jsem byla. Byla jsem už asi tři roky v Praze, v Továrně na krásu vydělávala krvavé peníze kropené slzami a potem (logistika není žádná sranda, to mi věřte) a na to, abych mohla dorazit na sraz v pátek, jsem si musela vzít dovolenou. Dojela jsem na místo srazu, čau holky… Sedla jsem si kamsi, kde bylo místo. Objednala si pivo a všem řekla, že zrovna teď nemám žádného přítele, manžela ani dítě. Protože okolo toho se to celé vlastně točilo.

Všechny donesly fotky dětí, svateb, dovolených. Ne sice úplně všechny, ale hodně z nich se čas od času vídá, potkává nebo o sobě aspoň ví, a já, prd – prostě nic. Skoro nikdo se se mnou nebavil (o čem taky), tak jsem pořád seděla, moje ex-spolusedící Jana byla v Brně, se svoji sladkou holčičkou (jak mi napsala do e-mailu) a tak jsem tam pořád seděla, měla jsem už třetí pivo a nic, cha-cha-cha, tak jsem se prostě sbalila, řekla, že mi jede vlak a v půl deváté odešla (přišla jsem v sedm, tuším).

Došla jsem na nádraží, sedla si do nádražní čekárny k televizi a počkala, až bude deset, sedla na vlak a odjela domů. Doma se otec díval na televizi, zeptal se mne, s významným pohledem na hodinky, zda to byl dobrý sraz, já jsem mu řekla, že ano, že byl dobrý, tím bylo řečeno vše a hotovo.

Slíbíla jsem si, že příště never more, prostě se na příště vykašlu a hotovo. Takže jsem na letošní pozvánku (děcka, dvacet let od matury) odpověděla, že mi to nevyjde a bylo to.

Doufám, že vaše srazy jsou mnohem příjemnějším zážitkem (jak slýchám ze všech možných stran), že se na ně těsíte, chodíte a máte své spolužáky rádi. Jsem ráda vyjímkou a ta vždy potvrzuje pravidlo (a čert vem fakt, že jsem byla 4 roky předseda třídy).

Published in: on 31 Říjen 2016 at 12:00  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2016/10/31/nejdu-na-skolni-sraz/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Komentáře: 4Napsat komentář

  1. třídní sraz bez chlapů? total waste of makeup.

    • …jak rikam – ucitele to asi povazovali za supr napad mit 1tridu plnou bab…

  2. Výjimkou nejsi, Peťo…mám to dost podobné a myslím, že to není o % zastoupení chlapů ve třídě, ale prostě o té „cestě životem“. Mé zkušenost ze srazu ZŠ – srazy konané každé 2 – 3 roky (poslední dobou vylepšené o JEDEN sraz všech 4 tříd). Byla jsem na jednom asi tak před 8 lety a na dalších jsem už ne, neb jednou stačilo – většina lidí vdaná/ženatá/děti/dítě a potkává se minimálně jednou týdně ve městě při běžných činnostech – nákupy, vyzvedávání dětí ze školek,škol….(holt maloměsto)….takže téma: rodinné dovolené („do Egypta s dětmi už nikdy“), učitelé ve školce/škole, popř. společné akce zúčastněných („hele, kam jsi v sobotu po fotbale zmizel? „pamatuješ na jaře, jak jsme byli v Krkonoších“).Ach jo….když jsem řekla, že dělám zemědělské dotace, tak první vtipný (soudě podle veselých ohlasů) dotaz byl, zda beru úplatky…ach jo….fakt jsem na správném srazu? Dobré duše, na které jsem spoléhala, nedorazily, takže příště jsem už nedorazila já. Ideálně je to se srazy z vysoké školy….žádný oficiální nebyl a scházíme se „individuálně“ – prostě kdo se chce s někým vidět, napíšou si, sejdou se a hotovo.

    • „individualni“ sraz z vysoke je skvely vyraz, take obcas praktikuji a je to fakt dobre


Napsat komentář

